READING

Concursului internaţional de design pentru timbre ...

Concursului internaţional de design pentru timbre poştale

Distribuie articolul:
Share

Dacă ai visat vreodată să creezi propria  marcă poştală pe care să o admire o lume întreagă, acum este momentul. Poşta Coreeană, în parteneriat cu UPU (Uniunea Poştală Universală), din care face parte şi Poşta Română, organizează cea de-a 17-a ediţie a Concursului internaţional de design pentru timbre poştale. Tema de anul acesta este „Speranţe comune” şi este menită să ilustreze nevoia de ajutorare a vecinilor din lumea întreagă care suferă de sărăcie, sunt bolnavi sau sunt victime ale catastrofelor naturale.

Marele Premiu la categoria “tineri”, oferit de UPU, este în valoare de 2 mil KRW, echivalentul a 5500 lei, iar Marele Premiu la categoria “adulţi”, oferit tot de UPU, este în valoare de 3 mil KRW, echivalentul a 8250 lei. De asemenea, se vor mai acorda 2 Premii de excelenţă (echivalentul a 5500 lei), 4 Menţiuni (aproximativ 2750 lei), 15 Premii speciale precum şi Premiul “Profesorul Supraveghetor”, la categoria “tineri”, în valoare de aproximativ 825 lei.

Buletinele de înscriere sunt disponibile şi pot fi descărcate de pe site-ul Poştei Române precum şi din paginile Poştei Coreene  www.koreastamp.go.kr şi  www.koreapost.go.kr.

Condiţiile de participare, dimensiunea desenelor, adresa de trimitere a lucrărilor, precum şi alte informaţii legate de concurs puteţi afla accesând site-ul.

Mai jos sunt pozele desenelor castigătoare de anul trecut:

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share