Studiu de caz: brandul Bo3mia

Distribuie articolul:
Share

Am prezentat acest studiu de caz la o conferinţa în faţa unui auditoriu foarte exigent. Prin exigent mă refer la faptul că cei prezenţi  nu înţelegeau de ce produsele unicat trebuie să aibă un preţ diferit faţă de cele realizate în serie. Şi nu înţelegeau cum se poate ajunge de la  pasiune pentru handmade la o afacere profitabilă.

Am strâns din fiecare articol realizat de Anca Boeriu pe site-ul Atelierul ideile principale pentru succesul unui brand si le-am aplicat brandului ei, Bo3mia.

Downloadaţi acest pdf şi folosiţi-l ori de câte ori aveţi nevoie de o informaţie, mai ales dacă sunteţi artizani la început de drum.

 

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

  1. Roxana

    14 noiembrie

    Foarte util, eu stau cam prost la capitolul branduire si ma concentrez mai mult pe produse si originalitate, altii se concentreaza intens pe brand dar de multe ori in interiorul unei imagini frumoase si atractive e gol

  2. georgi

    18 octombrie

    foarte constructiv studiul!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share