Am prezentat acest studiu de caz la o conferinţa în faţa unui auditoriu foarte exigent. Prin exigent mă refer la faptul că cei prezenţi nu înţelegeau de ce produsele unicat trebuie să aibă un preţ diferit faţă de cele realizate în serie. Şi nu înţelegeau cum se poate ajunge de la pasiune pentru handmade la o afacere profitabilă.
Am strâns din fiecare articol realizat de Anca Boeriu pe site-ul Atelierul ideile principale pentru succesul unui brand si le-am aplicat brandului ei, Bo3mia.
Downloadaţi acest pdf şi folosiţi-l ori de câte ori aveţi nevoie de o informaţie, mai ales dacă sunteţi artizani la început de drum.
Roxana
14 noiembrie
Foarte util, eu stau cam prost la capitolul branduire si ma concentrez mai mult pe produse si originalitate, altii se concentreaza intens pe brand dar de multe ori in interiorul unei imagini frumoase si atractive e gol
georgi
18 octombrie
foarte constructiv studiul!