Târgurile handmade – acele evenimente, tot mai dese, tot mai a la mode, în care se adună laolaltă artiști, artizani, designeri și oameni creativi pentru a-și prezenta frumoasele creații, sper a fi admirate și cumpărate de iubitorii de handmade.
Pregătirea pentru un târg presupune o mulțime de factori, de muncă și inspirație, dar în acest articol aș vrea să ne concentrăm pe importanța standului, cum ar trebui să arate acesta și care sunt acele elemente care nu trebuie să lipsească.
Despre târgurile handmade am scris mai în detaliu într-un articol dedicat în numărul 3 al Revistei Atelierul, în pdf.
[checklist]
- Privește standul tău ca pe un boutique. Alege o tema, un element sau un mesaj, orice care este reprezentativ pentru creațiile tale și construiește standul pentru târg în jurul acestora.
- Ține cont de produsele pe care le creezi – care este funcția lor, cum sunt folosite și găsește acele modalități de expunere a lor care scot în evidență caracteristicile principale. Sau poți concepe un stand mai artistic, dar încearcă să nu atragi atenția de la produse.
- Ține cont că standul nu trebuie să fie foarte încărcat și este important ca potențialii clienți să poată interacționa cu ușurință cu fiecare produs.
- Folosește diferite mesaje pentru a scoate în evidență caracteristicile unice ale produselor sau pentru a informa clienții de oferte: reduceri de preț, vânzări combinate (de genul 2+1=2) sau discounturi.
- Caută modalități inovative și creative pentru a pune în evidență creațiile tale. Le poți face chiar tu, din piese noi sau reciclate.
- Afișează la vedere, cât mai mare și neînghesuit numele brandului tău. Fie că vei folosi un banner clasic sau o variantă mai insolită, este foarte important ca toată lumea să vadă numele brandului, astfel vor putea reține numele mai ușor pentru mai târziu.
- Închei cu standul care m-a cucerit iremediabil. Este perfect pentru prezentarea accesoriilor, este aerisit, elegant, dar și jucăuș și feminin. Iar atenția acordată fiecărui detaliu este de admirat. În plus, datorită culorilor deschise, toate accesoriile colorate sunt puse în evidență.
[/checklist]
Ca în orice activitate pe care o faci, este important să ții cont de imaginea brandului tău atunci când vei crea standul pentru a participa la un târg. Este important ca acesta să transmită același mesaj ca și creațiile tale și să fie în același stil.
Privește standul pentru târguri ca un fel de investiție, alege piese de calitate pe care le poți modifica ușor și creează-ți propriile materiale pentru prezentarea creațiilor tale. Personalizează, personalizează!
Care este standul tău ideal?
Povestea unui stand chic: Michaela Bijoux – Revista Atelierul
6 februarie
[…] Inspirațional – standuri care atrag priviri […]
Căutăm poveşti cu standuri care atrag priviri… – Revista Atelierul
25 ianuarie
[…] Inspirațional – standuri care atrag priviri […]