We like Skinny Bunny!

Distribuie articolul:
Share

Cea mai chic etichetă, cele mai faine tricouri, cele mai interesante modele, cea mai simpatică creatoare = Skinny Bunny. Am cunoscut-o pe Maria, creatoarea din spatele brandului Skinny Bunny la Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs ediţia a II-a şi imediat am vrut să aflu mai multe detalii despre activitatea ei, aşă că iată interviul:

1. Cum a apărut brandul tău şi de ce ai ales această denumire pentru el?  

Skinny Bunny a apărut o dată ce am desenat pe un prim tricou un cap de iepure.

6

2. Cine este se află în spatele brandului Skinny Bunny? Vrem detalii, multe detalii…

În spatele proiectului Skinny Bunny se află un singur om, absolvent de “Nicolae Tonitza”, secţia modă şi UNATC secţia scenografie. Dar de câte ori am ocazia colaborez cu oameni cât mai diverşi: alţi designeri, artişti, muzicieni, ateliere de croitorie, firme în căutare de designeri de tricouri, galerii şi magazine…în principiu orice experienţă ce ajută la evoluţia bandului şi a proiectului e binevenită.

 3. Cum ti s-a părut evenimentul de anul acesta Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs?

Mi-a plăcut evenimentul, atmosfera relaxată şi selecţia de produse şi designeri. Nu mi-a plăcut ploaia.

 7

4. Ce anume te inspiră sau cine te inspiră în realizarea creaţiilor tale?

Mă inspiră cam tot ce văd şi aud, mai ales muzica pe care o ascult atunci când desenez. Apoi mă inspiră oamenii din jurul meu, felul în care se îmbracă sau felul în care aş vrea să îi văd îmbrăcaţi. Iar când vine vorba de inscripţiile tricourilor mă inspira expresiile uzuale, replicile din filme, proverbele, ghicitorile, zicătorile şi mai nou versurile melodiilor pop de altă dată.

 5. În ce materiale îți place să lucrezi și de ce?

Preferinţele se schimbă în funcţie de proiect, dar momentan cel mai mult îmi place să folosesc clorul pentru desenul textil  şi decupajele în velur sau piele ecologică.

1i

 5

6. Există anumite produse  care îţi reprezintă stilul cel mai bine? Dacă da, care anume?

Tricourile sunt piesa de rezistentă şi reprezintă cel mai bine stilul Skinny Bunny.

 7. Oferă câteva sfaturi creatorilor şi designerilor de produs  la început de drum. De ce crezi că au nevoie pentru a reuşi în acest domeniu?  

Să nu se descurajeze când lucrurile merg mai greu şi să observe ce se întâmplă în jurul lor, să înţeleagă ce vor clienţii, dar să treacă tot prin filtrul stilului lor fără să facă prea multe compromisuri. Apoi din punct de vedere tehnic să se informeze permanent şi să îşi prezinte creaţiile cât mai coerent şi profesionist posibil.

4

 8. Cum arată atelierul tău?

Câteodată atelierul meu e foarte ordonat, dar fiind un spaţiu destul de mic se află într-o perpetuă reamenajare şi eficientizare.

1017111_570310406352327_1124587844_n

 9. Ce apreciezi cel mai mult la Revista Atelierul? 

Apreciez formatul de buzunar al revistei fizice, grafica, articolele de diy şi faptul că în fiecare număr descopăr branduri şi designeri noi.

 10 . Sunt sigură că ai primit o comandă insolită sau ai poveste interesantă asupra unui produs al tău, te rog frumos dă-ne detalii

Având în vedere faptul că Skinny Bunny realizează mai ales tricouri şi haine unicat  majoritatea comenzilor sunt insolite. De exemplu, prima noastră comanda internaţională a venit din Corea de sud şi a fost un tricou cu Batman, iar recent m-am bucurat când tricoul inspirat de Marina Voica a ajuns sa fie apreciat şi purtat chiar de aceasta.

2

 Pozele sunt realizate de Skinny Bunny.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share