Woodish nu-i oricum!

Distribuie articolul:
Share

Am cunoscut brandul Woodish la Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs ediţia a II-a, când minunăţiile create de Maria s-au integrat perfect spaţiului Acuarela. Mie îmi plac inelele de citit realizate de Maria şi cel mai mult coperţile realizate integral din lemn. Care este produsul vostru preferat de la Woodish?

Cum a apărut brandul tău şi de ce ai ales această denumire pentru el ?

Woodish a apărut din dorinţa de materializare a viziunii mele asupra designului de obiect. Dragostea pentru lemn a plutit în jurul meu întotdeauna. Numele brandului a fost o explozie de entuziasm odată descoperit, şi sugerează toate lucrurile organice, almost wood.

4

 

Cine este se află în spatele brandului Woodish?Vrem detalii, multe detalii…

În spatele brandului mă aflu eu, Maria. Am fost ajutată şi ghidată de tatăl şi sora mea. Momentan sunt ucenicul lui tata, care m-a învăţat tot ce ştiu despre tehnică şi construcţie. Studiile fine de bookbinding şi design, le-am făcut singură. Laura, sora mea, este stâlp de sprijin al brandului şi strategiei. Nu iese nimic la suprafaţă fără să treacă pe la ea. Am noroc că mă place ^_^

3

Cum ţi s-a părut evenimentul de anul acesta Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs?

Woodish, fiind un brand tânăr, nu a participat la multe târguri, iar cel de la Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs a fost de mare valoare pentru el. Fiind un eveniment nişat în design de produs, Woodish a fost foarte bine integrat. A plăcut publicului.

 Ce anume te inspiră sau cine te inspiră în realizarea creaţiilor tale?

Este difícil de analizat procesul creaţiei şi sursa inspiraţiei. Poate veni din multe zone ce ţin de subconştient. În general mă inspiră lemnul şi caut soluţii pentru a-i pune în evidenţă frumuseţea naturală şi pură.

5

In ce materiale îți place să lucrezi și de ce?

Evident, lemn. Pentru că este the shit.

2.-jpg

Există anumite produse  care îţi reprezintă stilul cel mai bine? Dacă da, care anume? Brandul mă reprezintă în totalitate, fiind o extensie a interiorului meu.

Oferă câteva sfaturi creatorilor şi designerilor de produs  la început de drum. De ce crezi că au nevoie pentru a reuşi în acest domeniu? Au nevoie de motivaţie, care este alimentată de pasiune. Dacă aceasta este destul de puternică, vor fi perseverenţi şi activi. Calităţi indispensabile în crearea unui brand. Personal nu mi-am pus problema de reuşită sau eşec. Este un lucru pe care vreau să îl fac, ce funcţionează sub termenii proprii.

7

Cum arată atelierul tău? Atelierul meu arată. Asta e cel mai important.

Ce apreciezi cel mai mult la Revista Atelierul?

La Revista Atelierul am remarcat o pasiune selfless pentru crafts. E admirabil research-ul şi content-ul revistei. Faptul că există, şi ce promovează îi dezvăluie potenţialul masiv în domeniul de meşteşuguri din România.

Sunt sigură că ai primit o comandă insolită sau ai poveste interesantă asupra unui produs al tău, te rog frumos dă-ne detalii

Produsele Woodish sunt toate customizabile. Există şi stoc, există şi posibilitatea de comenzi personalizate. Atâta timp cât oamenii acordă puţin timp de browsing prin Woodish, se prind repede ce oferă şi  dacă le pot fi atinse aşteptările. Ei sunt oamenii ok. Amuzant a fost când am primit telefoane de la oameni prea puţini informaţi despre serviciile oferite de mine, cu cereri precum rafturi din lemn pentru sufragerie, rame pentru tablouri, etc. Pe mentalitatea “dacă lucrezi în lemn, lucrezi ORICE în lemn.” Well, no.

Woodish nu-i oricum ☺.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

ARTICOL RECOMANDAT

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share