Grolsch lansează o nouă provocare pentru cei care cred în zilele care nu se rezumă doar la cele 8 ore de muncă și pentru cei care nu le încheie surfând pe zecile de canale de TV, în încercarea de a goli timpul. Grolsch vine cu o nouă idee – Grolsch Awakening – un prilej, nu de ocupare a timpului liber, ci de exprimare a creativității prin pasiuni.
Astfel, noi ocupații pornesc din pasiune și din dorința de a demonstra că săptămâna nu se rezumă la 5 zile de autocenzură şi doar 2 zile de libertate & creativitate.
Prin intermediul noii campanii, Grolsch, proud sponsor of the experimentalists since 1615, îşi propune să trezească experimentalistul reprimat din fiecare, să-l inspire şi să-l ajute să prindă mai mult curaj să exploreze ce îi place şi tot ce simte cu adevărat. Creativ, pasiunile devin un mod de exprimare, iar Grolsch propune în loc de Facebook, o altă pânză digitală pe care să fie expuse acestea publicului larg: comunitatea experimentalist.ro.
Pentru a explora curiozițățile care stârnesc pasiuni și revoluționează stiluri de viață, Grolsch le oferă experimentaliștilor un spațiu de joacă pentru creativitatea lor. Ca punct de inspirație creativii au la dispoziție mai multe domenii: creative recycling, do it yoursef, fotografie, design, muzică şi un comando de artişti responsabili cu lobby-ul pentru fiecare din acestea. Primii care au răspuns provocării Grolsch au fost Mihai Dobrovolschi, Bitză și cei de la OCS.
Mihai Dobrovolschi este cel care le lansează provocarea experimentaliștilor prin intermediul spotului TV care promovează noua campanie. Cei de la OCS au pus provocarea pe beat cu melodia Ridică-te și mergi în mâini, un soundtrack pentru cei care cred că toate convențiile pot fi rescrise, iar Bitză îi încurajează pe experimentaliști să nu accepte tipare pentru că Pasiunile înving legi.
Campania Grolsch Awakening dorește să provoace creativitatea și curiozitatea celor care sunt captivi între ecranul monitorului și cel al televizorului. Puterea și impactul ideilor lor sunt testate pe experimentalist.ro cu o idee de proiect, care poate prinde formă, fără cenzură și fără granițe.
Punctul de plecare – o sticlă de Grolsch, brief-ul- limita imaginației, rezultatul – un proiect care datorită creativității și ingeniozițății poate prinde formă. Campania urmărește să provoace creativii cu pasiuni pe măsura imaginației lor și le oferă șansa de a vedea cum ideile privind utilizarea creativă a sticlelor de Grolsch se pot transforma în adevărate proiecte.
Descoperiți cum pasiunile trezesc creativitatea, mai multe despre Grolsch Awakening pe http://goo.gl/uVmlSu.
NO COMMENT