Am primit prima poveste a unui stand care atrage priviri. Este povestea brandului Michaelei Bijoux, în care Carolina ne explică de ce a ales să îşi prezinte astfel standul, ce materiale a folosit şi cum s-a jucat cu felurite texturi pentru a crea o atmosferă chic. Apreciem foarte mult faptul că numele brandului ei este la vedre şi că a salutat posibilii cumpărători prin „Hello”-ul scris pe carton. Este un stand chic, bine organizat şi ne place că a pus accentul pe lumină. Felicitări şi mulţumim că ne-ai trimis povestea ta!
”Obişnuiesc să creez o poveste pentru fiecare târg la care particip. Deoarece încurajez femeile să poarte bijuterii din argint, de data aceasta m-am gândit să am ca şi temă Argintul. Am folosit o ramă veche pe care am îmbrăcat-o în staniol, am antichizat-o cu acrylic negru, apoi din sfoară am realizat sistemul de prezentare al cerceilor. Astfel, am atârnat perechile de cercei punându-le în valoare strălucirea şi nu întâmplător frumuseţea lor. Mi-a plăcut foarte mult cum cerceii se aflau în mişcare lină în lumina reflectorului!
Al doilea element de prezentare a fost o ramă din argint prin care vizitatorii puteau cu uşurinţă să remarce artizanul. În cazul meu Michaela Bijoux încadrat în argint pe un fundal roz. Nu întamplător, am aşezat lângă ramă un mesaj (Hello!) care a atras multe zâmbete şi vizitatorii au fost încurajați să se apropie.
Pentru că în prezentarea bijuteriilor o veioză este nelipsită, am folosit o veioza cu o lumină caldă pe care am montat-o pe o vază în care am pus diverse ornamente marine. Mi s-a părut un mod draguţ de a masca veioza, privirile aţintindu-se asupra ornamentelor marine nicidecum asupra veiozei.
Cărţile de vizită sunt nelipsite de pe masa de prezentare. Eu am ales să adaug şi un mesaj inspiraţional, pe baza căruia vizitatorii m-au remarcat şi au zâmbit: „Niciun lucru măreţ nu a fost realizat fără pasiune”.
Oglinda este de altfel un element foarte important atunci când vine vorba de bijuterii. Vă recomand să oferiţi vizitatorilor posibilitatea de a proba şi a vizualiza bijuteriile.
Nu în ultimul rând, cel mai important este felul în care îți aranjezi şi evidenţiezi produsele. Am ales să prezint bijuteriile într-un mod simetric, aranjându-le pe categorii astfel încat culorile şi formele să fie uşor de remarcat. O prezentare aerisită va ajuta mereu vizitatorul să aleagă şi să remarce bijuteria preferată. Prezentarea vă reprezintă și vă pune în valoare creaţiile. Eu am oferit iubitorilor de frumos un cadru liniştitor, cu elemente simple însa elegante, oferind valoare bijuteriilor.”
***
Poţi să ne trimiţi şi tu povestea standului tău. Vrem să ne trimiteţi poveştile despre standurile voastre de la târgurile la care participaţi. Să ne trimiteţi la adresa de e-mail [email protected], povestea standului vostru.
Această poveste să fie scrisă cu diacritice într-un .doc, Times New Roman 12, la un rând, maxim o pagină A4. De asemenea, să ne atasaţi la acest mail 5-6 poze reprezentative cu standul/standurile voastre, o poză să aibă maxim 600 x 900 dpi, dimensiunea maximă de 300 K, cât mai profesionist realizată (nu vom publica pozele care nu corespund cerinţele Revistei Atelierul), şi dacă există un fotograf vă rugăm să ne precizaţi numele lui. Vă rugăm să nu menţionaţi numele târgurilor la care aţi participat, ci detaliile strict referitoare la standurile voastre, de ce/ cum au fost personalizate.
Încercăm prin aceste poveşti pe care le aşteptăm cu drag, să creăm o platformă cu idei creative de la care artizanii se pot inspira pentru realizarea unor standurilor personalizate. Nu vrem să vedem aceleaşi standuri banale cu standere nepersonalizate, cu saşiuri simple sau cu o banală pânză pusă pe o masă, vrem să prezentăm standuri ce atrag priviri şi sunt personalizate.
Nu toate poveştile vor fi publicate, ci doar cele care se încadrează în regulile de mai sus.
Dacă vă pregăteți deja pentru primul sau următorul târg, vă invităm să vă lăsați inspirați de articolele scrise pe această temă:
NO COMMENT