Povestea unui stand chic: Michaela Bijoux

Distribuie articolul:
Share

Am primit prima poveste a unui stand care atrage priviri. Este povestea brandului Michaelei Bijoux, în care Carolina ne explică de ce a ales să îşi prezinte astfel standul, ce materiale a folosit şi cum s-a jucat cu felurite texturi pentru a crea o atmosferă chic. Apreciem foarte mult faptul că numele brandului ei este la vedre şi că a salutat posibilii cumpărători prin „Hello”-ul scris pe carton. Este un stand chic, bine organizat şi ne place că a pus accentul pe lumină. Felicitări  şi mulţumim că ne-ai trimis povestea ta!

”Obişnuiesc să creez o poveste pentru fiecare târg la care particip. Deoarece încurajez femeile să poarte bijuterii din argint, de data aceasta m-am gândit să am ca şi temă Argintul. Am folosit o ramă veche pe care am îmbrăcat-o în staniol, am antichizat-o cu acrylic negru, apoi din sfoară am realizat sistemul de prezentare al cerceilor. Astfel, am atârnat perechile de cercei punându-le în valoare strălucirea şi nu întâmplător frumuseţea lor. Mi-a plăcut foarte mult cum cerceii se aflau în mişcare lină în lumina reflectorului!

16585_10201375328528292_1272051616_n

Al doilea element de prezentare a fost o ramă din argint prin care vizitatorii puteau cu uşurinţă să remarce artizanul. În cazul meu Michaela Bijoux încadrat în argint pe un fundal roz. Nu întamplător, am aşezat lângă ramă un mesaj (Hello!) care a atras multe zâmbete şi vizitatorii au fost încurajați să se apropie.

993814_10201375335328462_1417207629_n

Pentru că în prezentarea bijuteriilor o veioză este nelipsită, am folosit o veioza cu o lumină caldă pe care am montat-o pe o vază în care am pus diverse ornamente marine. Mi s-a părut un mod draguţ de a masca veioza, privirile aţintindu-se asupra ornamentelor marine nicidecum asupra veiozei.

1010461_10201375335848475_177859638_n

Cărţile de vizită sunt nelipsite de pe masa de prezentare. Eu am ales să adaug şi un mesaj inspiraţional, pe baza căruia vizitatorii m-au remarcat şi au zâmbit: „Niciun lucru măreţ nu a fost realizat fără pasiune”.

Oglinda este de altfel un element foarte important atunci când vine vorba de bijuterii. Vă recomand să oferiţi vizitatorilor posibilitatea de a proba şi a vizualiza bijuteriile.

1655840_10201375335568468_381377921_n

Nu în ultimul rând, cel mai important este felul în care îți aranjezi şi evidenţiezi produsele. Am ales să prezint bijuteriile într-un mod simetric, aranjându-le pe categorii astfel încat culorile şi formele să fie uşor de remarcat. O prezentare aerisită va ajuta mereu vizitatorul să aleagă şi să remarce bijuteria preferată. Prezentarea vă reprezintă și vă pune în valoare creaţiile. Eu am oferit iubitorilor de frumos un cadru liniştitor, cu elemente simple însa elegante, oferind valoare bijuteriilor.”

1660835_10201417856511465_2124859096_n

***

Poţi să ne trimiţi şi tu povestea standului tău. Vrem să ne trimiteţi poveştile despre standurile voastre de la târgurile la care participaţi. Să ne trimiteţi la adresa de e-mail [email protected], povestea standului vostru.

Această poveste să fie scrisă cu diacritice într-un .doc, Times New Roman 12, la un rând, maxim o pagină A4. De asemenea, să ne atasaţi la acest mail 5-6 poze reprezentative cu standul/standurile voastre, o poză să aibă maxim 600 x 900 dpi,  dimensiunea maximă de 300 K, cât mai profesionist realizată (nu vom publica pozele care nu corespund cerinţele Revistei Atelierul), şi dacă există un fotograf vă rugăm să ne precizaţi numele lui. Vă rugăm să nu menţionaţi numele târgurilor la care aţi participat, ci detaliile strict referitoare la standurile voastre, de ce/ cum au fost personalizate.

Încercăm prin aceste poveşti pe care le aşteptăm cu drag, să creăm o platformă cu idei creative de la care artizanii se pot inspira pentru realizarea unor standurilor personalizate. Nu vrem să vedem aceleaşi standuri banale cu standere nepersonalizate, cu saşiuri simple sau cu o banală pânză pusă pe o masă, vrem să prezentăm standuri ce atrag priviri şi sunt personalizate.

Nu toate poveştile vor fi publicate, ci doar cele care se încadrează în regulile de mai sus.

Dacă vă pregăteți deja pentru primul sau următorul târg, vă invităm să vă lăsați inspirați de articolele scrise pe această temă:

 

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share