READING

Provocare pascală: căutam produse handamade şi de ...

Provocare pascală: căutam produse handamade şi de autor

Distribuie articolul:
Share

Vă propunem o provocare nouă: trimite o poză cu una dintre creaţiile tale realizată special pentru sărbătorile pascale. Pot fi iepuraşi realizaţi din lut polimeric, ouă încondeiate, coliere statement, broşe, inele, cercei, gentuţe, produse vestimentare, felicitări etc.

Dacă vei considera că una dintre creaţiile tale se potriveşte acestor colaje asteptăm să ne trimiţi o SINGURĂ poză a unui produs creat de tine pe email:  [email protected] până la data de 18 aprilie 2014, ora 23.50.

  • Poza să fie fără watermark, fără semnătură, clară, neblurată, la o dimensiune de maxim 300 K (cât mai profesionist realizată).
  • Rezoluţia recomandată a pozei să fie de 72 dpi și lățimea de 600px.
  • Scrie-ne şi site-ul unde o găsim pentru a prelua şi linkul (o simplă adresă e-mail nu este acceptată drept sursă a imaginii). O pagină de Facebook nu este acceptată drept sursă a produsului, primim cele mai multe erori când facem trimiterea către o pagină de facebook/un profil de Facebook şi dorim să preîntâmpinăm aceste probleme.
  • Te rugăm să încerci să nu ne trimiţi colaje.
  • Ne pare rău, dar nu publicăm imaginile ce nu respectă aceste mici reguli.
Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share