Studiu de caz: Bohemian Sin

Distribuie articolul:
Share

Bohemian Sin este deja un nume bine cunoscut pe piața handmade din România. Eugenia Ghica, creatoarea brandului, ne fascinează creație după creație și munca ei este admirată de mulți creatori. De asemenea, Bohemian Sin este câștigătorul concursului Artizanul anului – ediția din 2011, organizat de Revista Atelierul. Pentru mine, Bohemian Sin este unul dintre acele branduri-model, prin creații pline de imaginație, o imagine vizuală unitară, perseverență, multă muncă (factor care nu trebuie subestimat) – toate adunate într-un stil ușor de recunoscut, un brand coeziv și produse dezirabile.

Eugenia nu doar că este talentată și creativă, dar este și foarte generoasă și astfel a acceptat propunerea mea de a îmi răspunde la o serie de întrebări pentru realizarea unui studiu de caz în marketing, pe care l-am scris având în vedere o serie de aspecte importante în dezvoltarea unui brand. Sper ca rezultatul să fie inspirațional și să vină în ajutorul celor la început de drum.

Lectură plăcută!

Comentarii

RELATED POST

  1. Lona22004

    8 septembrie

    Foarte interesant ! Citind atent, imi dau seama acum, ca am inceput in graba ( in ianuarie 2012 ), dupa o vacanta de iarna neobisnuit de linistita. Tot acum imi dau seama, ca inca sunt la inceput, cateodata imi caut stilul, sper ca evoluez, dar incepand „toata treaba cu handmade”, paradoxal, prin faptul ca sunt mult mai ocupata, practic mi-am gasit linistea.
    Succes Bohemian Sin in continuare, te-am admirat si pe Breslo inca de la inceputuri.

  2. Un brand cu produse minunate 🙂

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share