Pe 13 noiembrie, a avut loc vernisajul AVON Inspiration Challenge, la galeria de artă contemporană Galateca. Invitații au descoperit în premieră cele zece lucrări inspirate de zece parfumuri AVON, ce surprind stările și gândurile femeii AVON, conturând momente ce păreau desprinse dintr-un jurnal.
Printre file de jurnal, emoții și note de parfum, invitații au avut prilejul să-i cunoască pe artiștii care au acceptat provocarea și să descopere lucrările și parfumurile AVON de la care a pornit totul. Tinerii creativi au surprins femeia AVON în două ipostaze diferite: cinci dintre ei au vorbit despre distracție, cinci despre relație, spunând, de fapt, povestea oricărei femei: cu stări și emoțiii diferite, uneori contradictorii, dar care îi influențează gesturile, inclusiv parfumurile pe care alege să le poarte.
Parfumurile selectate pentru cea de-a doua ediție Inspiration Challenge au fost Luck, Today Tomorrow Always, Femme, Parisian Chic, Instinct, Outspoken Intense by Fergie, Elite Gentleman, Exploration, Christian Lacroix Ambre și Premiere Luxe Gold Blush.
Artiștii care au acceptat provocarea sunt:
Ioana Ciolacu și Mihai Dan Zarug – Design vestimentar
Mădălina Teler și Liliana Stoica – Design de produs
Carla Szabo și Alexandra Ungurelu – Bijuterie
Cătălin Georgescu și Cristian Vasile – Fotografie
Mădălina Andronic și Ioana Șopov – Ilustrație
Munca acestora a fost documentată de 5 bloggeri reprezentativi pentru fiecare categorie, care au oferit, timp de două luni, detalii despre procesul de creație: Maurice Munteanu – design vestimentar; Sânziana Pop – design de produs; Noemi Meilman – bijuterie; Dragoș Asaftei – fotografie; Designist.ro – ilustrație.
“Inspiration Challenge a devenit, în mai puțin de doi ani, un proiect de referință marca AVON. Lucrul cu care ne mândrim cel mai mult și care aduce magia în Inspiration Challenge este implicarea unor oameni talentați, pe care îi admirăm și care ne-au surprins prin maniera unică în care au înțeles acest proiect. Pentru că AVON are în portofoliu 200 de parfumuri, povestea Inspiration Challenge nu se oprește nicidecum aici. 2015 va aduce o nouă provocare parfumată”, a declarat Denisa Mihai, PR & Advertising Manager AVON România și Moldova.
Ca și anul trecut, obiectele create pentru Inspiration Challenge vor susține o cauză socială. Pe 15 noiembrie acestea vor face obiectul unei licitații caritabile, în beneficiul HOSPICE Casa Speranței.
Despre AVON
AVON Cosmetics România este lider pe piaţa cosmeticelor din România începând cu anul 2002, păstrându-şi această poziţie de atunci şi până în prezent. Conform studiului desfăşurat de Nielsen în 2013, 8 din 10 femei folosesc produsele Avon. Compania este preocupată nu numai să aducă frumuseţe şi oportunitate de carieră femeilor, dar şi să le îmbunătăţească viaţa, promovând respectul pe care societatea îl datorează rolului lor în dezvoltarea socială şi militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.
Fără comentarii