Târgul Ambiente va avea loc anul acesta în perioada 13-17 februarie, în Frankfurt am Main. Evenimentul este cea mai mare platformă de prezentare, an de an, a noutăţilor de pe piaţa produselor de larg consum, cele mai noi trenduri în materie de design interior, cadouri inedite, accesorii de calitate şi tot ce ţine de un lifestyle modern. În cadrul secţiunilor Living, Giving şi Dining mai mult de 4,700 de expozanţi vor prezenta produsele lor inovative, concepute după cele mai noi tendinţe şi se vor stabili parteneriate între jucătorii de pe piaţa bunurilor de larg consum.
Sursă imagini: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Petra Welzel / Thomas Fedra / Jean-Luc Valentin
Ca şi până acum, se pune un accent tot mai puternic pe sustenabilitate, iar o mare parte din producătorii prezenţi la Ambiente ţin cont de factori precum reciclare şi elemente naturale în procesul de producţie. Prin urmare termenul back-to-nature devine tot mai predominant în design, ceea ce nu poate decât să ne bucure.
De la creaţii insolite a tinerilor designeri prezenţi în categoria Talents, la cele mai noi tendinţe în materie de accesorii, culori, texturi sau materiale prezentate în cadrul Trends, la produsele premiate în cadrul Design Plus pentru funcţionalitate, design şi sustenabilitate şi multe alte secţiuni specializate, târgul Ambiente este evenimentul principal al începutului de an pentru piaţa bunurilor de larg consum.
Sursă imagini: Messe Frankfurt Exhibition GmbH / Pietro Sutera
Ambiente is the leading international trade fair for products for the table, kitchen and household, gift articles, jewellery, wellness and fashion requisites, as well as decorative products, interior design concepts and furnishing accessories. Ambiente is ‘The Show’ for the entire sector and, thanks to its unique horizontal and vertical range of products, unrivalled worldwide. For five days at the beginning of the business year, 2014, more than 4,700 exhibitors showed their new products and innovations for the coming season to 144,000 trade visitors from over 160 countries. The world’s leading consumer-goods fair is also distinguished by a wide variety of events, promotional programmes for young designers, trend presentations and awards ceremonies.
Year after year, Ambiente impresses trade visitors with a variety of products and themes that is unrivalled throughout the world. For the trade, however, it is more than simply a product show; its comprehensive programme of events turns it into a unique source of inspiration, not only when it comes to putting assortments together, but also for designing the layouts of shop windows and floor spaces.
Trenduri 2015: Clarity + Lightness / History + Elegance / Humor + Curiosity / Craft + Culture
Sursă imagini: Messe Frankfurt Exhibition GmbH
The Ambiente Trends show, which is stage-managed by Stilbüro bora.herke.palmisano, offers a wealth of ideas for one’s own range while providing an overview at the same time of the innovations presented by the exhibitors at Ambiente. For those who want to find out about new companies and labels on the market, it is well worthwhile visiting the two newcomer programmes, namely Talents and Next.
Vom fi şi noi prezenţi la Ambiente în perioada 13-17 februarie, în calitate de jurnalişti, de unde vă vom prezenta cele mai noi tendinţe şi vom descoperi noi designeri talentaţi.
Pentru informații legate de vizitarea evenimentului sau dacă sunteți interesați în participarea la târg, vă puteți adresa doamnei Anca Murar, reprezentat Messe Frankfurt România la numărul de telefon +40 722 454 225 și email: [email protected]
Sursă imagine reprezentativă: Messe Frankfurt / Jean-Luc Valentin
NO COMMENT