READING

Electric Brother & Solartis Quartet vor înche...

Electric Brother & Solartis Quartet vor încheia seria de concerte Grolsch Sound Experiment

Distribuie articolul:
Share

Seria de concerte live sub numele de Grolsch Sound Experiment a ajuns la final, marcând astfel împlinirea a trei ani de existenţă a stabilimentului de informare şi experiment urban Energiea printr-un concert live Electric Brother & Solartis Quartet.

Experimentul muzical Grolsch a început cu mashup-ul dintre sound-urile celor de la CTC & Muse Quartet, urmat de un concert live al băieţilor de la Golan alături de Muse Quartet, iar participanţii la evenimente și cei peste 6.500 de utilizatori care au urmărit concertul prin live streaming pe Experimentalist.ro s-au bucurat de o experiență live unică. Grolsch Sound Experiment încheie această serie de mashup-uri cu un ultim concert live Electric Brother & Solartis Quartet pe data de 26 martie, de la ora 19:00.

afisgrolsh

Aşa cum ne-a obişnuit, Alexandru Manda continuă să fie MC-ul acestor evenimente muzicale pline de energie şi creativitate provocate de Grolsch.

Accesul la concertele aniversare din Energiea se face numai pe bază de invitații. Pentru concertul din 26 martie sunt disponibile 60 de invitații duble pe experimentalist.ro/grolsch-sound-experiment și vor fi oferite prin tragere la sorți.

Concertele vor fi transmise prin live streaming pe Experimentalist.ro, iar înregistările vor fi disponibile pe pagina de YouTube GrolschRO.

_______________________________________________________________________________________

Despre Grolsch

Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani de experiență, Grolsch folosește și astăzi rețeta și secretele primite moștenire.

Brandul se adresează tinerilor nonconformiști, atrași de arta contemporană și activitățile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “For Experimentalist since 1615”.

__________________________________________________________________________________________

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell și Miller. Contribuția Ursus Breweries la bugetul de stat a atins 259 milioane euro în 2012, provenind din accize, TVA, contribuții la asigurările sociale și alte taxe.  SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producatoare de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell, dar și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victoria Bitter (Australia) și Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share