CITEȘTI

Grolsch celebrează 400 de ani de creativitate

Grolsch celebrează 400 de ani de creativitate

Distribuie articolul:
Share

Încă din anul 1615 Grolsch a provocat creativii să își depășească limitele și a susținut ideile ieșite din tiparele gândirii convenționale. 2015 vine cu celebrarea a 400 de ani de non-conformism și idei provocatoare, 400 de ani în care brandul Grolsch a susţinut creativitatea la nivel internaţional.

Pentru a marca această aniversare, Grolsch a lansat o provocare pentru artiștii din întreaga lume. Fiecare artist implicat a avut posibilitatea de a-şi exprima propriul stil în cadrul unui workshop, aducând un omagiu iconic-ului swing-top Grolsch. Creaţiile artiştilor se regăsesc pe dozele aniversare Grolsch, dar şi pe multipack-uri, fiind disponibile pe piaţa din România începând cu luna iulie.

Noper (Radu Pop) și Ghica Popa au fost artiștii care au reprezentat România în cadrul acestei campanii aniversare Grolsch, creată pentru a celebra creativitatea contemporană care nu ține cont de limite și convenții.

Revista-Atelierul

Pasiunea lui Noper (Radu Pop) pentru cărțile de tarot, asociată cu experimentele pline de culoare pe care le realizează, a dus la crearea unor monștri plini de creativitate. Fascinația lui Ghica Popa pentru roboți, nave spațiale și SF-uri l-a făcut ca pentru această provocare Grolsch să introducă caractere din arta antică și modernă. Astfel, cei doi artiști au reușit să țină pasul cu cei 400 de ani de creativitate Grolsch.

„Mă bucur că m-am alăturat unei comunități internaționale de oameni uniți de libertatea de exprimare artistică și dornici să experimenteze. M-am bucurat că provocarea a venit din partea unui brand care de 400 de ani a fost prietenul artelor nonconformiste. Această experienţă a avut un element important: curajul, iar pentru mine a fost un moment prin care am putut să arăt susţinerea mea faţă de acest brand,” a declarat Noper.

„Grolsch se încadrează perfect cu lumile de roboţi în paternuri colorate, pe care le creez. Această colaborare mi-a plăcut tocmai pentru că mi s-a părut ca mi se potriveşte ca o mânuşă, a fost o plăcere să combin lumi vechi cu lumi moderne în nişte arcuri peste timp, făcute special cu ocazia aniversării celor 400 de ani Grolsch” a spus Ghica Popa

Creațiile artiștilor, interviuri și workshop-urile cu aceștia pot fi regăsite pe canalul de YouTube Grolsch.

„În cei 400 de ani de existență, Grolsch a reușit să devină brandul diferit de astăzi cu ajutorul oamenilor plini de creativitate și curaj care i-au fost alături. Grolsch a susținut gândirea liberă și determinarea de a pune visele în aplicare, iar acest lucru a dus la îndeplinirea unui vis important pentru noi, să devenim provocatorul oficial al creativității și al inovației. Ne bucurăm că alături de personalități puternice am reușit să promovăm arta în toate formele ei și să o facem mai accesibilă publicului. 400 Years of Creativity înseamnă 400 de ani de curaj, libertate de exprimare, originalitate, viziune, iar lista nu se oprește aici” a declarat Andrei Lăscuț, Brand Manager Grolsch.

 Despre Grolsch

Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani de experiență, Grolsch folosește și astăzi rețeta și secretele primite moștenire.

Brandul se adresează tinerilor nonconformiști, atrași de arta contemporană și activitățile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “For Experimentalists”.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell și Miller. Contribuția Ursus Breweries la bugetul de stat a atins 259 milioane euro în 2012, provenind din accize, TVA, contribuții la asigurările sociale și alte taxe.  SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producatoare de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell, dar și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victoria Bitter (Australia) și Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

ARTICOL RECOMANDAT

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share