Print & Sign 2015 are deja toate formele, liniile și culorile care definesc tabloul din acest an. Acesta va fi expus timp de 4 zile, între 8 și 11 septembrie, la Romexpo. Ce conține?
Peste 100 de echipamente în funcțiune: echipamente de tipar offset, digital, pe textile, large format, prepress și post press, dar și echipamente destinate industriei de ambalaje și etichete sau echipamente de finisare etc. În plus, la Print & Sign vor fi prezentate în premieră pentru piața locală echipamente lansate la FESPA 2015, unul dintre cele mai mari târguri de profil din lume.
150 de expozanți. Print & Sign 2015 va reuni cele mai importante branduri și producători și distribuitori de echipamente, produse și servicii destinate industriei de tipar. Printre brandurile prezente se număra: MIMAKI, HP, Canon, Rolland DG, EPSON, Xerox, Mutoh, Monti Antonio, Durst, Ricoh, KAYM, Orafol, Efi, Brother, Trodat, MGI, ESKO, Fotoba, HecoPack, Lamibind, Renz, Multigraf, Duplo.
Demo area – zona în care vor avea loc demostratii LIVE ale celor mai inovatoare echipamente, workshop-uri și conferințe susținute de companiile prezente la Print & Sign.
Maraton de super evenimente, Romexpo, București, 2015
8 septembrie. Forumul Pack Show – Comunicarea la raft, în care ai șansa să îl vezi pe Lucien Moons, un guru al strategiilor de marketing integrate, ale cărui idei au determinat creșteri anuale de peste 10 procente ale companiilor consiliate, potrivit clienților săi. Moons, fondatorul companiei Win Win Marketing, specializată în construirea strategiilor de marketing pentru companii, este considerat o mină de aur pentru clienții săi, reușind, chiar și pe perioadă de criză, ce nimeni nu credea posibil: să ajute companiile să înregistreze creșteri cu două cifre.
Pe lângă Lucien Moons, dintre speakerii ce țin cap de afiș ai Forumul Pack Show se mai număra Vladimir Mănăstireanu, Vicepreședinte al grupului Cris-Tim, Alina Trișcaș, Account Manager /Shopper Marketing în cadrul Geometry Global Bucharest, premiată cu aur anul acesta la Cannes Lions sau Cristi Stancu, fondatorul studioului de creație Remark Studio, premiat cu aur în cadrul competiției internaționale de design de ambalaj – Pentawards 2014.
9 septembrie. PrintTex Conference – Viitorul printului pe textile. Aici, timp de peste 4 ore, speakeri de top români și străini vor vorbi despre domeniul printului digital pe textile, pe care specialiștii îl numesc “The next big thing” în industria tiparului.
Agenda evenimentului este impresionantă, fiind cel mai spectaculos eveniment creat vreodată în România pe această industrie.
Printre speakeri se numără:
Raimar Kuhnen-Burger – Regional Marketing Manager, EFI, care este doctor în Știința designului, are un master în Comunicarea prin culoare și diplomaă universitară în Graphic Design.
Mike Horsten – General Manager Marketing pe Europa, Orientul Mijlociu și Africa în cadrul Mimaki Europe BV, cu o experiență de peste 30 de ani în domeniul marketingului internațional și al producției de imprimare digitală, care a dat startul unei noi ere pentru furnizorii de servicii de imprimare în anul 1991, găsind o modalitate de a imprima și modifica imagini mari prin intermediul laminatoarelor HP și mașinăriilor existente în acea perioadă.
Michael Freter, Managing Director Psi, cel mai mare târg de promoționale din Europa, va aborda tema “Printul pe textile în industria de promotionale”, vorbind despre tendințele din această piață, dar și despre viitorul tiparului digital în sectorul de promoționale textile.
Teodora Burz, Director de marketing și expansiune al Orka Holding, unul dintre cele mai importante holdinguri textile din lume, cu o cifră de afaceri de 140 de milioane de dolari, care deține în portofoliu peste 400 de magazine de modă pentru bărbați, deschise pe aproape 40 de piețe la nivel internațional. Brandurile deținute de acest grup sunt Tween și Damat, care se adrseaza segmentului mediu plus și D’S Damat pentru persoanele cu venituri medii. Vezi agenda completă PrintTex Conference.
10 septembrie. Cross media marketing for printers – conferința susținută de Jacky Hobson (JH), omul care a ajutat peste 70 de companii să-și optimizeze ROI-ul prin intermediul Cross Media Marketing-ului. Jacky Hobson este un marketer cu o experiență de peste 25 de ani, fiind fondator și director al firmei de consultanță în marketing Up Marketing și Mentor/Consultant în cadrul Canon European Business Builder Programme (EBBP).
Cele trei mega conferințe vor atrage sute de top și middle manageri în audiență: advertiseri, directori generali, de achiziție și de marketing din retail – FMCG, banking, pharma, auto (domeniile care alocă cele mai mari bugete pentru marketing), brand manageri, fashion designeri, designeri de interior, producători și designeri de ambalaje și etichete, directori generali și antreprenori de tipografii și copy-centere.
9 – 10 septembrie. “Colantorul anului”, un concurs de colantări auto, organizat de Algernon, la care, în prima zi de lansare, s-au inscris 16 participanți din numărul total stabilit la 30. Concursul se adresează specialiștilor în colantare, angajați ai atelierelor de producție publicitară sau freelancers, care vor să își masoare nivelul de performanță folosind foliile profesionale pentru colantare auto marca Orafol și pune în joc premii în valoare de peste 2000 de euro. Află aici mai multe.
8 – 11 septembrie. Megashopul de aplicații Print & Sign, sursă de inspirație pentru advertiseri, marketeri și brand manageri. Un sector cheie în cadrul Print & Sign, Megashopul de Aplicații se adresează tipografiilor și atelierelor de producție publicitară care doresc să își expună aici oferta de aplicații grafice. Până în acest moment, 45 de companii și-au rezervat deja stand în această zonă, printre care se numară: Eurobusiness Group, Neico, Grafoprint, Waldpress, Partos, LTHD Corporation, ArtPress, Antel, Viofil, Zingerlemetal, Prosinco, Stil Media, PR & Graphart, Dem Media, Fusion Design, Display Group, CIM Market.
Dedicat atât producătorilor, cât și beneficiarilor de produse din industria de print, ambalaje, etichete și semnalistică, ediția din acest an a Print & Sign se va desfășura pe o suprafață de aproape 13.500 de metri pătrați. 150 de companii și peste 5.000 de vizitatori sunt estimați a fi prezenți la Print & Sign 2015, cel mai mare târg de tipar și semnalistică din Europa Centrală și de Est, ce are loc în perioada 8 – 11 septembrie, în pavilioanele C1, C2, C4, C5 și C6, din Centrul Expozițional Romexpo.
Fără comentarii