READING

Revista Atelierul la venisajul expoziţiei Experime...

Revista Atelierul la venisajul expoziţiei Experimentalist.ro

Distribuie articolul:
Share

Revista Atelierul a avut onoarea să participe vernisajul Experimentalist.ro.  Fotografiile sunt realizate de Adriana Pintilescu, mai multe imagini de la eveniment găsiţi aici.

Experimentalist.ro, susținătorul creativității românești, deschide vernisajul din Bucureşti şi galeria de artă urbană

Experimentalist.ro, platforma comunității creative îi provoacă de peste doi ani pe creativii din România să-și depășească limitele. De acum, platforma Experimentalist.ro își dorește să joace un nou rol în această comunitate și să devină susținătorul internațional al creativității urbane românești.

Revista-Atelierul_Grolsch2

Revista-Atelierul_Grolsch4 Revista-Atelierul_Grolsch5 Revista-Atelierul_Grolsch6 Revista-Atelierul_Grolsch7

Anul acesta, artiștii au fost provocați de Grolsch să-și încarce cele mai bune lucrări pe Experimentalist.ro și să participe la competiția de relansare a platformei dedicată creativității urbane din România.

În cadrul celor șase domenii de interes propuse de Grolsch: ilustrații, fotografii, video, sculpturi, muzică sau instalații artistice, creativii au avut posibilitatea să-și rezerve un loc în cadrul galeriilor Experimentalist.ro, galerii reale ce vor duce lucrările acestora în comunitățile din București și Timișoara.

Experimentalist.ro este spațiul virtual de întâlnire al creativilor din România. Fiecare provocare Grolsch le este adresată și vrem ca prin aceste provocări să-și dovedească creativitatea. Prin relansarea platformei, vrem să le oferim creativilor din România posibilitatea de a se afirma la nivel internațional, prin expunerea creațiilor în cele mai bune publicații de profil din industrie”, spune Ingrid Viuleț, Brand Manager Grolsch.

CP Revista-Atelierul_Grolsch3 Revista-Atelierul_Grolsch

Astfel, pe data de 10 Decembrie a avut loc vernisajul din București ce le-a oferit vizitatorilor ocazia de a vedea lucrările câștigătoare și de a asista la o serie de live-art-uri concepute de artiști consacracți. Totodată, Experimentalist.ro a avut o zonă dedicată unde au putut fi vizionate cele mai bune creații de pe canalul de YouTube Grolsch și au avut posibilitatea să acceseze direct platforma creativității prin intermediul unui touch screen.

Și pentru că vrem ca lucrările să fie văzute de cât mai mulți iubitori de artă urbană, în perioada 11 – 13 Decembrie, se va deschide galeria Experimentalist.ro, unde vor putea fi vizionate toate lucrările câștigătoare.

Galeria de artă urbană deschisă publicului larg va avea loc la „The Ark” , din strada Uranus nr.150, București.

Despre Grolsch

Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani de experiență, Grolsch folosește și astăzi rețeta și secretele primite moștenire.

Brandul se adresează tinerilor nonconformiști, atrași de arta contemporană și activitățile experimentale. Sloganul sub care activează Grolsch este “For Experimentalist since 1615”.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell, St Stefanus și Miller Genuine Draft. SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producătoare de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell, dar și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victor Bitter (Australia) și Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share