READING

IAA Young Professionals organizează Masterclass de...

IAA Young Professionals organizează Masterclass de Fashion Marketing

Distribuie articolul:
Share

Later edit: Datorita numărului mare de solicitări, locul de desfăşurare al Masteclassului de Fashion Marketing se schimbă şi este FSEGA – aula de la etajul 1. Dacă nu ai apucat să te înscrii la eveniment în prima tura, o mai poţi face încă aici: http://goo.gl/mVIklp . Ne vedem in 26 ianuarie!

Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, vă invită la un eveniment fără precedent, un Masterclass susținut de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam, care dorește să aducă la un loc oamenii de Marketing și persoanele pasionate de Fashion Sales, Fashion Communication & PR și Fashion Marketing.

Într-un curs intensiv de 2 ore vom încerca să trecem de la un nivel macro de gândire strategică înspre cunoștințe mai profunde despre ce anume funcționează și ce nu în piața de Fashion. De asemenea, vom avea ocazia să aflăm care sunt instrumentele de care avem nevoie și ce capcane pot apărea pe parcurs în acest domeniu.

Profesorul Clarence van der Putte, consultant internațional, trainer, autor al numeroaselor cărți din domeniul managemenului și al educației, este co-fondator al Departamentului de Fashion Management al Institutului de Fashion din Amsterdam (AMFI) și a fost de-a lungul timpului implicat în proiecte fashion de strategie a brandului, extindere a liniei de produse, masterclass-uri, workshop-uri, market development și personal coaching.

Revista-Atelierul.ojpg

Evenimentele IAA YP Cluj sunt o ocazie excelentă pentru tinerii pasionați de marketing și comunicare din Cluj Napoca care vor să învețe lucruri noi. Acestea îi ajută să pună baza unei cariere viitoare și să cunoască oameni pasionați de aceleași lucruri ca ei. Prin acest Masterclass dorim să aducem împreună specialiștii de Marketing și antreprenorii, designerii, studenții pasionați de piața de Fashion. La eveniment vom dezbate, cu ajutorul invitatului nostru special lectorul universitar Clarence van der Putte, care sunt principalele provocări și tendințe în Fashion Marketing” a spus Călin Biriș, președinte al asociației IAA Young Professionals Cluj.

Evenimentul va avea loc în data de 26 ianuarie 2016.

Înscrierea la acest eveniment se face prin completarea unui formular de înregistrare în limita locurilor disponibile. Acest formular este disponibil pe site-ul http://goo.gl/mVIklp

*Programul evenimentului:

18.30-19.00h: Înregistrarea participanților

19.00-19.30h: Fashion strategies; the shortest way is not always the best way.

19.30-20.00h: Fashion markets; designer’s push or consumer’s pull.

20.00-20.30h: How to build a fashion company:

  • from a designer’s perspective
  •  from a business’ perspective.

20.30-21.00h: PAUZĂ

21.00-21.30h: Fashion in Romania vs the Netherlands; compare cultures and trends.

21.30-22.00h: Fashion cases and Q&A.

22.00h+ Networking

*prezentările se vor ține în limba engleză

Despre IAA

IAA Young Professionals este un program al International Advertising Association care reuneşte tineri profesionişti sub 30 de ani sau studenţi în ani terminali, atraşi de pasiunea comună pentru domeniul marketingului şi comunicării. În intreaga lume, IAA YP înseamnă peste 1000 de membri, filiale în 12 ţări şi un proces activ de extindere în alte pieţe.

IAA YP Cluj este prima și singura filială a IAA Young Professionals România, din afara Bucureștiului, reunind tineri profesioniști din marcomm-ul clujean. Printre proiectele IAA Young Professionals Cluj se numără: Marketing după Perdea, Civic Vox, Marketing Tribe, Serile IAA YP, Gala Game of Tribes.

Pentru mai multe detalii puteți vizita www.iaayp.ro

Sponsori: Universitatea Babeș Bolyai – Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării, Chris Nemes Photography

Parteneri media: TIDAFF, Revista Atelierul, Stil Masculin, Citymodels, Youth@Cluj-Napoca 2015, Revista Bulevard, Ro Fashion, Evenimente in Cluj, Zile si nopti Cluj-Napoca, Buna dimineata, Ziua de Cluj, City Fashion Week, Cat costa Clujul, Mia Boutique, The Woman, Artefaur, Cluj Fashion Hub, Cluj.com, Bizmarketing, Maya Fashion Cluj-Napoca, Maison Chouchou, Cluj Life, Beau Monde

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share