MSLGROUP The Practice, Agenția de PR a Anului 2015, devine partener exclusiv de comunicare pentru cea de-a 7-a ediție a Bienalei Internaționale de Artă Contemporană din București. Este prima dată când comunicarea pentru Bucharest Biennale va fi realizată de o agenție de PR.
Cel mai important eveniment de artă contemporană din Europa de Est va avea loc în perioada 26 mai – 30 iunie 2016 și îl va avea drept curator pe Niels Van Tomme, critic şi cercetător, lucrând la intersecţia dintre cultură, politică şi estetica contemporană.
“Ne bucurăm să fim implicați în acest proiect cultural de mare anvergură și ne propunem să marcăm pentru România un loc important pe harta celor mari evenimente culturale din Europa și din întreaga lume. Este o mare onoare pentru MSLGROUP The Practice să fie aleasă prima agenție de PR care să realizeze exclusiv comunicarea pentru Bucharest Biennale.”
Monica Jitariuc și Oana Bulexa,
Managing Directors – MSLGROUP The Practice
Pentru această ediție a evenimentului, curatorul Niels Van Tomme este interesat de explorarea unei poziții unice pe care România – şi mai exact Bucureştiul – o deţine într-o reţea globală tot mai largă de schimburi economice normate. Prin cercetarea acestor structuri, Niels Van Tomme încearcă să complice noţiunile marginalizării şi izolării care au fost atribuite istoric României şi regiunii Europa de Est tema ediției din acest an fiind “What are they building down there?”.
“Anul acesta, ne-am propus ca BB7 să ajute la progresul educațional și la progresul unei piețe de artă solide și relevante. De aceea, am ales să comunicăm prin intermediul unei agenții cu o reputație de top în creație și strategie de PR, astfel încât mesajele noastre să ajungă la un public cât mai larg și să marcăm progrese relevante în comunicarea unuia dintre cele mai importante evenimente de artă contemporană din Europa de Est.”
Răzvan Ion și Eugen Rădescu,
Co-fondatori – Bucharest Biennale
Cu modelul său inovativ rafinat şi perfecţionat de-a lungul celor şase ediţii anterioare, Bucharest Biennale este considerată, în momentul de faţă, una dintre bienalele cu rol vital în Europa, câştigând o poziţie respectată pe scena de artă internaţională, reușind să construiască o legătură puternică între Bucureşti – spaţiu geocultural unde politica se reflectă în toate aspectele vieţii – şi restul lumii. Mai multe detalii despre BB7 pot fi găsite pe site-ul oficial al evenimentului: www.bucharestbiennale.org.
MSLGROUP The Practice este cea mai creativă agenție de PR din România, dar și cea mai premiată, cu peste 200 de premii și nominalizări obținute pentru mai bine de 70 de campanii diferite. În 2012, agenția s-a clasat pe locul 13 în lume în topul celor mai creative agenții de PR (Holmes Report Global Creative Index), iar în 2013 a fost desemnată drept cea mai bună agenție din Europa de Est la EMEA Sabre Awards. Este prima agenție de PR românească premiată cu Grand Prix la cea mai importantă competiție europeană, EMEA SABRE Awards; prima agenție de PR românească premiată la Cannes Lions; singura agenție românească ale cărei campanii de PR au fost incluse printre cele mai bune 50 de campanii de PR din lume, în 2012 și în 2013. Iar, în România, este singura agenție de PR care a câștigat titlul de Agenția Anului de 3 ori: 2009, 2012, 2015, în cadrul Romanian PR Award.
NO COMMENT