READING

Review: Masterclass de Fashion Marketing

Review: Masterclass de Fashion Marketing

Distribuie articolul:
Share

Plecând de la motto-ul ʺFashion as an expression for your inner selfʺ, Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, a organizat în data de 26 ianuarie 2016 un Masterclass, susținut de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam.

Prin acest Masterclass s-a dorit conectarea specialiștilor în marketing cu pasionații de modă (vânzare, comunicare, promovare).

Fashion Marketing GÇô Cluj_26.01.2016_08

Fashion Marketing GÇô Cluj_26.01.2016_23Pe durata cursului, Clarence van der Putte ne-a introdus în culisele marketing-ului plecând de la termenul CCDVTP – „Creează, Comunică și Transmite Valoare plecând de la o piață țintă la profit”, introdus de Philip Kotler.

What is marketing?

Market getting:

  •  product
  • place
  • price
  • promotion
  • personnel
  • packaging
  • physical distribution

De asemenea, s-au trecut în revistă mijloacele prin care oamenii caută informații despre produs și ne-a prezentat un model de firmă care se înscrie pe direcția ʺGândește în afara cutieiʺ.

Imagini şi recenzie  de Ioana Gînscă Botiş

Mai multe imagini aici.

Comentarii

Revista Atelierul: platformă activă de prezentare online şi offline a industriilor creative şi culturale, naţionale şi internaţionale. Cu un număr de peste 9 milioane de cititori, din 2010 am publicat peste 3080 de articole, promovăm peste 1.500 de artişti și designeri de produs, şi suntem parteneri media viabili la peste 600 de evenimente de profil.

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share