Plecând de la motto-ul ʺFashion as an expression for your inner selfʺ, Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, a organizat în data de 26 ianuarie 2016 un Masterclass, susținut de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam.
Prin acest Masterclass s-a dorit conectarea specialiștilor în marketing cu pasionații de modă (vânzare, comunicare, promovare).
Pe durata cursului, Clarence van der Putte ne-a introdus în culisele marketing-ului plecând de la termenul CCDVTP – „Creează, Comunică și Transmite Valoare plecând de la o piață țintă la profit”, introdus de Philip Kotler.
What is marketing?
Market getting:
- product
- place
- price
- promotion
- personnel
- packaging
- physical distribution
De asemenea, s-au trecut în revistă mijloacele prin care oamenii caută informații despre produs și ne-a prezentat un model de firmă care se înscrie pe direcția ʺGândește în afara cutieiʺ.
Imagini şi recenzie de Ioana Gînscă Botiş
Mai multe imagini aici.
NO COMMENT