READING

De 1 iunie am stat de vorbă cu Owlipop

De 1 iunie am stat de vorbă cu Owlipop

Distribuie articolul:
Share

Bianca, prin intermediul brandului său Owlipop, realizează cele mai simpatice jucării pentru copii. Şi de 1 iunie am vrut să prezentăm brandul Owlipop, cadoul nostru pentru copiii mici şi mari care ne urmăresc.  Apreciem foarte mult consecvenţa pe care o imprimă produselor sale şi modul în care se prezintă în calitate de creator de produse unicat.

“Owlipop”, cum ai ajuns la acest nume şi de unde a pornit acest brand?

Numele “Owlipop” l-am creat prin alipirea cuvintelor “owl” (bufniţă) şi “lollipop” (acadea). Am ales să combin aceste cuvinte nu doar pentru că primele mele creaţii au avut legătură cu bufniţele, ci şi pentru a sugera că produsele sunt colorate, vesele şi aduc buna dispoziţie.

În prima fază, Owlipop a fost un hobby prin care reuşeam să le fac o bucurie celor dragi cu produse personalizate făcute de mine.

Poţi să ne oferi mai multe detalii despre meseria ta de bază şi cum te-ai hotărât să te implici 100% pentru Owlipop?

Am terminat facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice cu masterul în PR şi Publicitate, în limba germană. Am început să lucrez la Owlipop încă din primul an de facultate şi, văzând cum creşte, am decis să dedic din ce în ce mai mult timp acestei pasiuni şi să văd ce iese. Am aplicat “în practică” teoria pe care o învăţam la facultate, în timp real, totul devenind mult mai interesant în acest fel. Astfel am creat şi site-ul www.owlipop.com, cu blogul aferent www.owlipop.com/blog, şi am început să iau parte la diferite evenimente şi târguri din domeniul handmade, ajungând să particip şi la târguri din afara ţării.

Ce te inspiră, sau mai bine spus cine? Aici să ne oferi câteva repere muzicale, artişti şi artizani pe care îi apreciezi…

Nu pot să spun că am o sursă de inspiraţie clară. Îmi place mult să călătoresc şi cred că de acolo vine în mare parte şi inspiraţia. Cele mai multe idei şi planuri mi le fac în astfel de momente sau sub duş.

Peste 2 ani cum va arăta brandul tău? Cum vezi dezvoltarea lui în timp?

Mi-aş dori să mă dezvolt mai mult şi în afara ţării, în special în Germania, să deschid un magazin online şi acolo sau să colaborez cu magazine în domeniu. De asemenea, diversitatea produselor Owlipop creşte de la an la an şi am de gând să mă axez şi mai mult pe jucăriile senzoriale, educative.

paturica owlipop personalizata Revista atelierul_n owlipop carte senzorialaCare a fost cea mai mare provocare până acum?

Cred că cea mai mare provocare pentru mine a fost să particip la târguri la care nu aveam eu controlul asupra a ceea ce se întâmplă la stand. Aş putea zice că sunt un “control freak” şi mi-e greu uneori să mă las pe mâna altora când vine vorba de produsele mele.

Realizezi o gamă variată de produse. Care sunt produsele definitorii pentru stilul tău?

Cred că produsul specific Owlipop este perna în formă de bufniţă, care vine cu un certificat de adopţie ce trebuie completat, şi, bineînţeles, şi cu un nume potrivit. În general produsele Owlipop sunt colorate, vesele, cu intenţia de a aduce un zâmbet pe faţa oricărui copil şi nu numai.

Cum arată atelierul tău, este unul la fel de cochet şi simpatic precum produsele tale?

Atelierul meu este la mansardă, luminos şi uneori prea călduros.

Este una din întrebările pregnante ale artiştilor şi artizanilor la început de drum, aşa că spune-ne: din punctul tău de vedere, se poate trăi din crearea de produse unicat?

Eu zic că se poate. Bineînţeles, nu o să se întâmple peste noapte. Cred că este important să investeşti în produsele tale, şi aici mă refer mai ales la timp. Să fii prezent la evenimente de profil ca să te faci cunoscut. Şi, nu în ultimul rând, să încerci mereu să devii mai bun în ceea ce faci, să evoluezi.

Unde putem să găsim produsele tale?

Produsele Owlipop se pot comanda online pe www.owlipop.com. Produsele personalizate cum ar fi cărticelele senzoriale, păturicile sau seturile de pat se realizează la comandă.

Ce apreciezi cel mai mult la activitatea Revistei Atelierul?

Revista Atelierul înseamnă pe scurt handmade-ul românesc. Apreciez mult faptul că Revista Atelierul susţine şi promovează artiştii români de handmade prin evenimente bine pregătite şi promovate, dar şi prin tot ceea ce se întâmplă online pe site-ul revistei. Ca artizan la început de drum, cred că Revista Atelierul este mult mai mult decât o sursă de inspiraţie.

Sursă fotografii: Daniela Lazăr, imagia.ro şi arhiva personală a Biancăi

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share