READING

CNDB caută evaluatori pentru selecția de programe ...

CNDB caută evaluatori pentru selecția de programe și proiecte

Distribuie articolul:
Share

Centrul Național al Dansului București (CNDB) organizează anual selecţii pentru programele şi proiectele coregrafice produse sau coproduse de Centru, în limita bugetului propriu aprobat. În 2016, selecția de proiecte coregrafice se va desfășura în perioada august – septembrie.

Selecţiile pentru proiecte coregrafice le sunt adresate profesioniştilor care activează în domeniul dansului contemporan, persoane fizice autorizate sau persoane juridice: coregrafi, dansatori, profesori, teoreticieni, critici, fundaţii şi asociaţii de profil, alte entităţi cu activitate în domeniul dansului contemporan.

În acest context, CNDB dorește constituirea unui grup de evaluatori independenți pentru evaluarea proiectelor care vor fi depuse spre finanțare, alcătuit din coregrafi, dansatori, manageri, profesori, teoreticieni, reprezentanţi ai asociaţiilor, fundaţiilor, grupurilor şi companiilor cu activitate în domeniul dansului contemporan, personalități ale lumii culturale româneşti sau reprezentanți ai societăţii civile cu activitate în sfera culturală,  cu o experienţă de minimum 3 ani în domeniul artelor performative și/sau în categoriile pentru care se pot depune proiecte coregrafice:

  • Producția și difuzarea de spectacol de dans contemporan la nivel național și internațional
  • Dezvoltarea artistică și profesională a artiștilor, susţinerea mobilităţii artistice pe teritoriul național și international
  • Cercetarea și documentarea în domeniul coregrafic – rezidențe, editoriale, alte forme de materializare a activității de cercetare și documentare.

curte CNDB

Propunerile pentru calitatea de evaluator de proiecte coregrafice vor fi analizate și avizate de către Consiliul Administrativ și de către managerul CNDB.

Procesul de evaluare se va desfășura la sediul CNDB și va avea o durată estimată de 7 zile lucrătoare. Evaluarea proiectelor este o activitate remunerată.

Candidatura constă într-un CV în limba română, pe care persoanele interesate sunt invitate să îl trimită prin e-mail la adresa [email protected], până cel târziu la data de 10.09.2016.

Precizăm că experții evaluatori independenți sau organizațiile din care provin nu vor putea depune proiecte în selecția care urmează, pentru a evita conflictul de interese.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share