Cum a fost la V for Vintage #18

Distribuie articolul:
Share

Peste 5000 de vizitatori au trecut în acest weekend pragul Grand Hotel du Boulevard pentru cea de-a 18-a ediție a târgului de design contemporan și cultură vintage, V for VINTAGE.

DESIGN VESTIMENTAR // ACCESORII ȘI BIJUTERIE CONTEMPORANA
DESIGN DE OBIECT // VINTAGE AUTENTIC

V for VINTAGE este locul de întalnire al celei mai mari comunități de pasionați de design vestimentar, vintage autentic, accesorii, bijuterie contemporană și design de obiect.

#futuredesign perspective noi

La V for VINTAGE studentii Universităților și Facultăților de Artă și Design din București, Cluj și Timișoara au pregătit colecții dedicate și instalații în zona Future Design. Colaborarea susține studenții și le oferă o viziune realistă, practică, privind piața de design și un feedback imediat din partea publicului.

#premiile V for Vintage #18

Framboise și Snobbish Breakfast sunt câștigătorii premiilor Beau Monde și Marie Claire la V for Vintage #18.

Iutta este cel mai votat brand la această ediție a târgului și câștigătorul premiului Most Popular Designer la V for Vintage #18

V for Vintage este cel mai mare târg de design contemporan și cultură vintage din București, conector al inițiativelor locale de design.

vforvintage.ro

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share