READING

Fântâna de la Universitate are haine noi croșetate...

Fântâna de la Universitate are haine noi croșetate din pasiune

Distribuie articolul:
Share

Originalitate. Creativitate. Optimism. Curaj. Curajul de a-și pune în valoare talentul și de a-și expune pasiunea în fața lumii întregi. Așa se definesc oamenii care se ghidează după filozofia 7UP.

7UP admiră și prețuiește unicitatea fiecărei persoane care alege să-și exprime creativitatea și să investească timp și suflet în pasiuni, chiar și după un program obositor la birou. Cu fiecare zi descoperim o nouă poveste a unui original 7UP și ne-am dori ca poveștile să nu se oprească la noi. De aceea, am creat platforma #feelsgoodtobeyou – www.my7up.ro, care adună cele mai efervescente personalități și cele mai inedite pasiuni pentru a fi descoperite de cât mai mulți oameni cu potențial creativ.  Simona Taudor – urban knitter, Sinboy – ilustrator, Andi Singer – fotograf și Oana Brătilă – artist origami – sunt primii care care s-au alăturat campaniei prin pasiunile lor care aduc un plus de culoare și vibrație oriunde le-ai întâlni.

Simona a răspuns cu entuziasm provocării 7UP și și-a dus pasiunea la un alt nivel. Fântâna de la Universitate, cel mai iconic loc de întâlnire din istoria Bucureștiului, a primit haine noi și colorate, croșetate cu răbdare și pasiune de Simona. Sâmbătă, 8 aprilie, bucureștenii au avut ocazia să ajute la ”îmbrăcatul” zonei din jurul fântânii, care și-a schimbat înfățișarea temporar, spre surpriza trecătorilor. Fântâna de la Universitate își va păstra noua înfățișare până pe data de 25 aprilie.

Pe cartea mea de vizită scrie Brand Manager CSD Flavours PepsiCo România și vorbește despre Diana de la 9 la 6. Ce nu scrie este că în timpul liber sunt designer de interior pentru prieteni, că îmi place tot ce ține de artele vizuale, iar formele și culoarea sunt hrană pentru suflet. Mai rar ai ocazia să vezi  un brand de dimensiunea 7UP care încearcă să descopere viața secretă a pasiunilor creative ale profesioniștilor și îi încurajează să se exprime așa cum simt. Atitudinea optimistă și relaxată, viziunea 7UP și planurile de comunicare ale acestui brand plasează central sentimentul de bine, de autentic, ce răsare din pasiunile și hobby-urile care ne fac pe noi să fim noi”, spune Diana Lupescu. „Sperăm să reușim să fim o sursă de inspirație pentru consumatori și să-i încurajăm să-și exprime flerul autentic și talentul înnăscut”.

Prin lansarea noii platforme, 7UP vrea să fie mai aproape de pasiunile oamenilor obișnuiți și să le ofere un loc unde se pot exprima. Fie că este vorba de un vecin sau de prietenul cel mai bun, fiecare este original în felul lui, iar acum își poate face talentul mai ușor cunoscut. Așa că, te provocăm să ne povestești despre un original cu o pasiune inedită. Îl poți propune pe www.my7up.ro, iar 7UP va avea grijă ca talentul lui să nu treacă neobservat.

Comentarii

Revista Atelierul: platformă activă de prezentare online şi offline a industriilor creative şi culturale, naţionale şi internaţionale. Cu un număr de peste 9 milioane de cititori, din 2010 am publicat peste 3080 de articole, promovăm peste 1.500 de artişti și designeri de produs, şi suntem parteneri media viabili la peste 600 de evenimente de profil.

RELATED POST

  1. Georgina

    20 aprilie

    Felicitari pentru cei care au participat la aceasta infrumusetare:)!! Bravo!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share