În acord cu tema “Grădini posibile” a festivalului Street Delivery, ediția a XII-a, IUTTA, brandul cu dor de românesc, va susține sâmbăta și duminică o serie de ateliere și șezători urbane. Acestea sunt destinate celor care doresc să testeze pictura pe obiecte din ceramică și să descopere esența colecțiilor brandului și puterea simbolurilor sale.
Inspirația pentru această inițiativă este noua colecție IUTTA de genți și accesorii fashion, precum și obiecte de ceramică, intitulată Nu-Mă-Uita. Având ca muză romantismul perioadei eminesciene, gama are ca element central motivul florii albastre, brodat cu migală pe creații ce spun povestea dorurilor de natură, oameni, locuri și emotii îndrăgite.
Sâmbăta și duminică, de la ora 11:00 la 12:30, înarmați cu pensule și culori vii, cei implicati în atelierele creative vor recrea contururile florilor de Nu-Mă-Uita pe obiecte de ceramică, sub îndrumarea internilor de la IUTTA, studenți talentați ai Facultății de Arte din București. Acestea vor fi astfel transformate într-o amintire de preț sau într-un cadou inspirat pentru cei dragi.
Tot la Street Delivery, între orele 17:00 si 18:30, iubitorii de doruri românești pot lua parte la șezătorile IUTTA pentru a descoperi esența colecțiilor sale vechi și noi.
Prin intermediul acestor întâlniri vom dezvolta cele mai importante etape ale creației, ca de pildă simbolistica semnelor, concepte și tehnici ale meșteșugăritului. Cei prezenți vor avea oportunitatea de a admira unicitatea genților brodate cu motive tradiționale, reinterpretate într-o manieră proprie.
Conceput și implementat din dorința de a reimagina spațiul public în acord cu nevoile și dorințele ocupanților săi, evenimentul Street Delivery, organizat de Ordinul Arhitecților din România în parteneriat cu fundația Cărturești, va acorda celor prezenti prilejul de a fi martori la transformarea străzii Arthur Verona într-un colț de rai pietonal.
Toti cei interesati de design cu accente folk originale, de istorisirile de suflet din spatele brandului IUTTA, precum și de ocazia de a învăța să-și materializeze emoțiile pictând pe ceramică, sunt așteptați pe strada Arthur Verona, între 9 și 11 iunie, pentru a se inspira din verdele grădinilor urbane realizabile în București, din auriul soarelui de vară și de albastrul florilor de Nu-Mă-Uita.
Mai multe detalii pe Street Delivery și IUTTA:
––––––––-
Despre IUTTA
IUTTA este un brand iconic de genți, pantofi și accesorii din piele cu un design folk contemporan. Creațiile lor se inspiră din cultura tradițională și credințe străvechi, traduse într-o manieră personală, exclusivă. Colecțiile capătă viață prin devotamentul și pasiunea investite în fiecare produs, calități sinonime cu viziunea brandului. Astfel, produsele au devenit elemente distinctive în industria fashion.
NO COMMENT