Brandul Lemnia s-a născut din viziunea unui arhitect, Răzvan Chelu, și măiestria în prelucrarea lemnului a tatălui sau, Florin Chelu, pentru a spune povestea liniilor simple și a texturilor rafinate.
Asemenea materialelor naturale din care este creată, niciuna dintre gențile-statement ale brandului nu este identică cu alta. Prin designul sculptural, minimalist și finisajele de calitate, lemnul și pielea naturală sunt readuse în contemporan. Lemnia reușește să își creeze un limbaj propriu și să devină un atelier valoros de design românesc.
Cea mai nouă colecție, Geometric, împinge limitele designului şi redefineşte ideea de formă. Geometria fiecărei genţi capătă viaţă proprie şi îl invită pe purtător într-o călătorie la graniţa dintre bidimensional şi tridimensional. Abanosul satinat întâlneşte cea mai fină piele pentru a crea o odă închinată simetriei, dar şi o declaraţie îndrăzneaţă de stil.
În perioada 23 – 25 iulie, gențile Lemnia vor fi expuse la Londra, pentru al doilea an, în cadrul târgului internațional Pure London, alături de alte 700 de branduri de fashion selectate din întreaga lume. Publicul în fața căruia sunt prezentate colecțiile este compus din cei mai importanți retaileri britanici și internaționali, veniți să descopere branduri cu potențial de dezvoltare.
Promovarea colecțiilor Lemnia pe piața internațională, alături de inovarea continuă la nivel de design și prelucrare a materialelor, sunt principalele obiective pe termen lung ale brandului.
Pentru mai multe informaţii despre colecţii: http://atelierlemnia.com/ sau https://www.facebook.com/LEMNIA/ .
NO COMMENT