Design FEED, platforma curatoriată de design contemporan, organizează joi, 28 septembrie, workshopul de promovare online susținut de Monica Jitariuc, Managing Director MSLGROUP The Practice. Invitatul special va fi Ioana Ciolacu, designer vestimentar.
Worshopul de promovare online este al doilea din seria cursurilor de formare și pregătire a celor care activează în industriile creative: DESIGNERUL CA ANTREPRENOR. Participanții la workshop află cum se face o strategie, cum se construiește un ecosistem de canale în social media, cum se face o strategie editorială bazată pe piloni clari de conținut, pe rutine editoriale, ce înseamnă un calendar editorial sau cum se gândește o campanie cu influenceri.
Din seria de workshopuri DESIGNERUL CA ANTREPRENOR fac parte:
- Supply Chain — Logistica și Managementul lanțului de aprovizionare — Manufactura în Design Vestimentar
- Strategii de expunere internațională
- Design Meets E-Commerce
Cursurile urmăresc susținerea designerilor și a celor interesați să activeze în sectorul creativ prin informații aplicate, studii de caz și metode de formare ca antreprenor.
Profesioniștii în marketing, supply chain, social media, finanțare și creditare, management sau antreprenoriat se întâlnesc în cadrul workshopurilor Design FEED cu exemple și soluții viabile în zona industriilor creative.
“Workshop-urile Design FEED sunt singurele inițiative de educare a designerilor români care își propun micșorarea diferenței dintre managementul unui business și viziunea creativă. În 9 ani de design românesc, am reușit să identificăm metodele prin care putem facilita parcursul designerilor către antreprenoriat și crearea unui brand ca afacere.” – Laura Călin, fondator V for Vintage și co owner Design FEED.
Detalii despre eveniment aici: http://www.thefeed.ro/workshops/cum-sa-construiesti-imagine-si-sa-castigi-clienti-prin-social-media/
Site: www.thefeed.ro
Eveniment organizat de Design FEED & V for VINTAGE
Susținut de Banca Transilvania
Despre Design FEED
Lansat la începutul anului 2017, Design FEED este prima platformă curatoriată de design românesc contemporan. Scopul platformei este să promoveze designul contemporan de calitate şi să educe designerii şi publicul, prin demersuri active pentru dezvoltarea comunităţii: theFEED.ro
Despre Banca Transilvania
Banca Transilvania este a doua cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 7.000 de angajaţi, aproape 550 de sedii şi 2,2 milioane de clienţi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.
Un proiect Design FEED susținut de V for VINTAGE și Banca Transilvania.
Fără comentarii