Toamna se numără experimentele, iar dacă ne uităm la ce-am avut până acum, vara aceasta a venit cu multe surprize și lucruri noi de experimentat pentru fiecare dintre noi. Creativ din fire, Grolsch ți-a stârnit curiozitatea și ți-a adus cele mai tari provocări care ți-au completat vara.
Provocarea “Awake your curiosity” a început printr-un experiment caracteristic Grolsch și a încercat să arate cum se transpun vizual emoțiile pe care le simțim atunci când ascultăm muzică. Rezultatul a fost unul spectaculos și plin de intensitate, format din trei ingrediente esențiale: un concert live transpus prin neuroștiință în artă vizuală. Grolsch a adus emoțiile în prim plan și a reușit să scoată cotidianul din preocupările participanților. Participanții au putut savura un concert live Vița de Vie și au fost personajele principale într-un moment de artă creat chiar atunci, prin analiza activității lor cerebrale. Experimentul a fost primul moment de “awakening” lansat de Grolsch în această vară și a pregătit terenul pentru trei zile pline de curiozități si activități creative dedicate participanților de la AWAKE Festival.
Alături de echipa Emagic, dar și de cei mai creativi experimentaliști, Grolsch a scris primul capitol al poveștii AWAKE Festival. Festivalul le-a adus participanților trei zile pline de inedit într-un cadru de poveste la Castelul Teleki , experiențe memorabile și concerte cu artiști români și internaționali. Lista de provocări a fost mare, iar fiecare a fost pregătită având în minte trezirea curiozității, dar și a creativității care există în fiecare dintre noi.
“Ideea de experiment este parte din spiritul Grolsch, iar posibilitatea de a trezi curiozitatea consumatorilor printr-un festival nou, plin de provocări creative, a însemnat pentru noi prilejul unei colaborări frumoase cu toți partenerii. Ne-am propus să amintim publicului că a gândi creativ și a face lucrurile diferit îți poate transforma viața – să devină mai bună și mai interesantă. De la lucruri simple precum crearea propriului tricou cu mesaje, până la poze gif realizate într-o realitate virtuală, participanții la festival s-au bucurat împreună, în toate zilele festivalului, de spiritul AWAKE. Și au stat „Awake” mai ales alături de berea Grolsch și toate specialitățile prezente la „Berăria Experimentalistă” –aș menționa specialitatea Weizen la draught, care a putut fi savurată în premieră la festival”, a declarat Cristina Gherman, Global Brands Director, Ursus Breweries
Într-adevăr, consumatorii s-au putut bucura la toate barurile din cadrul festivalului de o bere rece Grolsch, dar și în premieră în România, de varianta la draught de bere nefiltrată din grâu – Grolsch Weizen. Berăria Experimentalistă provoked by Grolsch le-a oferit participanților posibilitatea de a testa diverse tipuri de bere – specialități și de import, dar și de a interacționa cu un invitat special – Andreea Verde. Ea a fost barmanul experimentalist ce a stat de vorbă cu cei care au trecut pe la Berăria Experimentalistă și le-a povestit despre primele momente de “barwoman” din viața ei.
Prima ediție a AWAKE Festival provoked by Grolsch a însemnat trei zile de trezire a creativității și deconectare de cotidian pentru toți participanții în căutare de experiențe noi.
Despre Grolsch
Grolsch Premium Lager este o bere olandeză, neconvențională, facută nu din unul, ci din două tipuri de hamei, cu un istoric de peste 400 de ani de experiență,. Astfel, ea oferă un gust mai bun și o aromă distinctă. Este o bere din segmentul super premium, care oferă consumatorilor săi momente de inspirație, prin care le face viața mai interesantă.
Grolsch încurajează gândirea neconvențională și sărbatorește progresul adus de creativitate în peisajul creativ urban.
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe Ltd. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus și marca de cidru Kingswood. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.
Despre Asahi
Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operațiuni în peste 100 de țări din întreaga lume, în domenii precum producția de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare și a produselor alimentare. În Industria berii, Asahi deține un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni și Grolsch.
În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd a finalizat achiziția fostelor operațiuni de afaceri și mărci deținute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operațiunile de export din Europa și Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcționează sub numele de Asahi Breweries Europe Ltd (ABEL).
Împreună cu ABEL, Asahi Group Holdings își propune să își consolideze poziția sa de afacere globală și prin mărcile sale să le ofere clienților cel mai înalt nivel de calitate și integritate.
Pentru mai multe informații despre Asahi, vă rugăm să vizitați www.asahigroup-holdings.com/en/
NO COMMENT