Săptămâna care a trecut am fost în Viena la Conferinţa de prezentare a târgurilor ChristmasWorld, FloraDecora, CreativeWorld şi PaperWorld din Frankfurt. Au fost 2 zile pline de experienţe culinare, întâlniri cu colegii jurnalişti din străinătate, şi, bineînţeles, în compania organizatorilor de la Messe Frankfurt.
PaperWorld din 2018 (27–30 ianuarie) se va axa pe definiţia de Hello new perspectives, cu prezentarea detaliilor The Stationary Trends (producţiile de linie, ambalaje, packaging, şi produsele pentru şcoală) şi The Visionary Office (bunuri comerciale pentru spaţiile de lucru). Peste 1.500 de standuri vor fi amplasate în cadrul evenimentului. Se va pune accentul pe Biroul Viitorului (Office of the Future) şi printre evenimentele conexe insolite se va număra Mr Books şi Mrs Books, cu prezentări de articole & împachetări live de cadouri.
CreativeWorld (27-30 ianuarie 2018), după cum arată şi datele, se va desfăşura în acelaşi timp cu PaperWorld, iar noi ne-am îndrăgostit de sloganul festivalului: Have a nice DIY for your business. Cum spune şi sloganul, se pune accentul pe conceptul: proiectele DIY te fac mai fericit. Anul trecut, Creative World a avut peste 330 de participanţi din 37 de ţări și peste 8650 de vizitatori. Akim Walta este invitat la eveniment pentru o expoziţie specială.
Cu sloganul Merry Business, va începe ChristmasWorld din 2018, în perioada 26-30 ianuarie. Data poate părea un pic anapoda, însă nivelul de discuţii pentru produsele de Crăciun este mult avansat, astfel încât în cadrul acestui eveniment tranzacţiile trebuie să se desfăşoare pe parcursul a 8 luni. De la achiziţionare la realizarea produselor, transmiterea comenzilor şi prezentarea de Crăciun a produselor.
Flora Decora este evenimentul destinat florilor și, spre deosebire de ChristmasWorld, va avea cu o zi mai puţin, astfel încât florile să rămână proaspete. Ajunsă la ediţia a II-a, FloraDecora 2018 îşi propune să prezinte mai multe workshop-uri şi un concept de prezentare optimizat pentru cerinţele participanţilor şi ale publicului. Nu vor exista standuri ca atare, ci o prezentare în formă de cerc, cu toate produsele expuse cu etichete, astfel încât publicul să descopere direct care este produsul perfect pentru el.
Noi vrem să vizităm toate aceste evenimente şi să ne simţim, mai întâi în lumea DIY, a Crăciunului de la sfârşitul lunii ianuarie, a florilor, şi a hârtiilor, aşa că vă invităm şi pe voi în Frankfurt la aceste evenimente.
Fotografii: Messe Frankfurt Exhibition GmbH.
NO COMMENT