Workshop de wedding planning

Distribuie articolul:
Share

Vă organizați nunta sau cunoașteți pe cineva care este în pregătiri? Noi am spus “DA!” noului workshop de wedding planning susținut de Adina Filculescu duminică, 18 februarie 2018, în atelierul de creație enRose!

Adina, designer floral, wedding planner și antreprenor entuziast, își adună experiențele din cei peste 8 ani de activitate în domeniul organizării de evenimente pentru a pune la dispoziție cele mai importante informații despre cum să vă bucurați de o nuntă extraordinară.

Acum este momentul cel mai potrivit pentru a afla informațiile indispensabile pentru organizarea nunții care se apropie cu pași repezi. Știm că una din marile provocări este de a vă gestiona bugetul nunții, și mai ales cum să va incadrati în el, evitând cheltuielile suplimentare, nedorite și care nu își au rostul. Veți afla tot ce trebuie să șțiți despre acest aspect, cu informații prețioase venite din “interior”. Îți spunem care sunt greșelile frecvente care te pot costa nu numai foarte mulți bani, dar și liniștea și bucuria din ziua cea mare.

Acest workshop vine în ajutorul vostru, cei care doriți să aflați mai multe despre cum să vă organizați nunta pentru a evita stresul, la ce detalii să fiți atenți când contractați furnizorii și să obțineți răspunsurile la toate întrebările legate despre cum se pune în scenă o zi plină de magie, care va impresiona toți invitații. Și, cel mai important, you have to enjoy the ride!

Ce vei învăța:
1. Cum se creează designul unei experiențe
2. Stabilirea și gestionarea bugetului
3. Furnizorii nunții (catering, elemente de închiriat, entertainment, muzică, invitații și cadouri, fotograf, videograf)
4. Colaborarea cu furnizorii pentru nuntă
5. Elemente de design în tendințe (decor, design floral)
6. Tips & Tricks for the perfect wedding ♥

Rezervă-ți locul pentru un atelier de 4 ore dinamice alături de un expert în domeniu!
Înscrieri la [email protected] și 0731 321 440 până vineri, 16 februarie
Adresa enRose: str. Gala Galaction, nr. 39, sector 1, București

Investiția ta: 299 lei/ persoană preț special Early Bird, până pe 5 februarie 2018;
399 lei/persoană pentru biletele achiziționate între 6-16 februarie 2018

Durata: 4 ore

BONUS 1: O prezentare incluzând furnizori încercați și recomandați de noi;
BONUS 2: un instrument financiar cu care puteți gestiona cu ușurință bugetul nunții;
BONUS 3: cafea, ceai și prăjituri delicioase ♥

Locurile sunt limitate! Va așteptăm cu drag!

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share