Iutta, brandul cu dor de românesc, a sărbătorit 5 ani de la lansare printr-un eveniment care a avut loc marți seară la Galeriile Artmark din București. Cu acest prilej, Iutta a lansat o nouă colecție de genți, pantofi și accesorii inspirate de motive baroque – Dor Regal. La aniversare au fost prezenți peste 300 de invitați; oameni cu o pasiune pentru creațiile românești, purtătoare de dor și reprezentanți din lumea business și cea creativă.
Firul epic al poveștii a fost întregit prin decorul realizat dintr-o instalație cu ii vechi de zeci de ani și cadre surprinse din istoria Iutta. Mai mult, cei prezenți au fost introduși pe acorduri de harpă în experiența degustării vinului de către specialistul Horia Hasnaș, prin intermediul AQUA Carpatica și Domeniile Sâmburești.
„Sunt cât se poate de emoționată de bucuria tuturor celor care au ales să creadă în Iutta. Am sărbătorit aniversarea alături de mulți oameni dragi, care au făcut seara și mai specială.”, a spus Nicoleta Chirica, fondator și designer Iutta.
Cei care au fost alături de Iutta, printre care și Mădălina Anea, Veronica Soare, Izabela Pănescu, Mihaela Sava și Luana Codreanu, au fost invitați să descopere noua colecție Dor Regal, cât și piesa care i-a stat la bază ca inspirație: geanta din lemn sculptată cu motive baroque, care a fost realizată de Nicoleta împreună cu tatăl său.
Gențile cu broderii în piele au luat forme și culori diverse, având ca element central simboluri ale eleganței și măreției regale. Toate creațiile din colecția Dor Regal și informații despre acestea vor fi disponibile pe www.iutta.ro.
PARTENERI MEDIA: 24Life, AGERPRES, Clementine, Bizis.ro, Bright Business, Business Review, Designist, Femei în Afaceri, Forbes România, FPM, Happy Channel, Kudika, Life.ro, New Money, Noizz, Pe Tocuri, Revista Atelierul, The Woman, The Trends, Wall Street, Zeya.ro
PARTENERI: Galeriile Artmark
SPONSORI: Domeniile Sâmburești și AQUA Carpatica
NO COMMENT