LUVERS: genți cu personalitate

Distribuie articolul:
Share

La Art Fashion Fair din luna aprilie, Mihaela Ion, co-fondatoarea Revistei Atelierul a selectat 4 designeri pentru a le acorda titulatura de Brand recomandat de Revista Atelierul şi un interviu. Sunt designeri care ne-au impresionat prin stilul propus, prin calitatea produselor şi cel mai important prin modul impecabil în care s-au prezentat la târg. Georgiana Sapartoc, iniţiatoarea brandului LUVERS este primul designer selectat de Mihaela Ion.

1. Felicitări pentru titlul de brand recomandat de Revista Atelierul la Art Fashion Fair, cum ai primit această veste?

Trebuie să recunosc că a fost o surpriză foarte plăcută și țin să vă mulțumesc din suflet pentru aprecieri.

2. Spune-ne care este meseria ta de bază, cine este Georgiana Șapartoc în timpul în care nu se ocupă de LUVERS?

Meseria de bază este de inginer fizician, doar că pentru mine, tot ce am învățat ca designer și  antrepenor este mult mai important și mai “life changing”. Per total, sunt în permanență în căutarea lucrurilor/experiențelor noi şi unice și caut să mă dezvolt pe toate planurile, dar mai ales ca persoană. Consider că nu putem decât să evoluăm.

3. Ştim că ai o poveste în spatele brandului LUVERS, te rog să o menţionezi şi cititorilor Atelierul. De la cum ai ajuns la numele LUVERS la traseul construirii brandului tău.

Brandul a luat naștere înaintea numelui. Din pasiune și curiozitate am început să învăț să lucrez în piele și după doi ani de exercițiu am început să am o viziune proprie, care am considerat că trebuie împărtășită. Astfel a luat naștere brandul. Numele a venit firesc, fiind jargoul englezesc al cuvântului “lovers”. Iubesc ceea ce fac și ca orice om, mi-am promis să îmi urmăresc visurile.

4. Am primit de ziua mea o geantă creată de tine, şi wow cât de faină şi practică este. Cum ai reuşit să realizezi genţi geometrice un pic dificil de purtat, să fie atât de practice?

Acesta este primul criteriu ca o geanta să devină publică, practicabilitatea. Consider că obiectele de design nu trebuie să fie incomode sau inutile. Cu atât mai mult o geantă, accesoriul de care noi femeile nu ne putem despărți.

5. Cum este pentru tine experienţa unui târg? Şi bineînţeles ca o completare pentru această întrebare care este următorul eveniment unde vom putea admira creaţiile tale?

Partea cea mai faină din toată experiență de a avea un brand este tocmai momentul evenimentelor/târgurilor. Ajungi să cunoști oameni, cu care să ai foarte multe în comun și mai ales, ajungi să vezi în realitate reacțiile oamenilor atunci când îți văd produsele pentru prima dată și sunt foarte uimiți și contrariați de cum sunt realizate. Cel mai important este oricum feedback-ul. Nici nu știi câte idei/îmbunătățirii au luat naștere în acest fel. De asemenea, târgurile sunt o oportunitate foarte bună pentru cei ce ne știu din mediul online, să vină să ne cunoască.

6. Publicul Revistei Atelierul este interesat de sfaturi la obiect, primite de cei implicaţi în industriile creative, poţi să ne oferi câteva tips & tricks pentru a fi un bun creator de produse?

Ascultă-ţi instinctul. Stabileste-ţi foarte bine target-ul/ clientul target al produsului și pune-te pe treabă. Muncește și nu te opri. Fii consecvent și ascultă-ți publicul. Ei sunt cei care contează și sunt cei mai în măsură să îți dea un feedback realist.

7. Ai putea descrie în câteva cuvânte ce înseamnă LUVERS pentru tine?

LUVERS pentru mine înseamnă pasiune şi îndeplinire a visurilor. Înseamnă continuă curiozitate și continuă evoluție.

8. Care sunt provocările cu care LUVERS se confruntă pe piaţa designului românesc?

Provocarea principală sunt eu. Zic asta pentru că designul românesc înflorește continuu și atât timp cât ceea ce oferi este sinceritate și originalitate, ai loc din belșug. Chiar cred că tot ce trebuie să faci este să fii consecvent și mereu prezent și este de ajuns ca oamenii să te vadă. Nu cred în provocări ca probleme sau obstacole.

9. Care este portretul clientului LUVERS?

Clientele mele sunt femeile care vor un strop de altceva, unic și practice. Sunt femeile active, dar care vor să fie mereu puse la punct fără prea mare efort. Sunt femeile care s-au săturat să vadă aceleași lucruri peste tot și apreciază tot mai mult originalitatea și modurile cât mai variate de exprimare. Până la urmă, moda și designul exact asta ar trebui să fie, un mod de exprimare.

10. De unde îţi iei sursele de inspiraţie, de la obiecte existente, la cărţi, cântece şi filme?

Sursele de inspirație sunt eu și haosul din mine. Ca să înțelegeți, sunt persoana care iubește matematica, desenul, literatura, călătoriile, modernul, minimalistul, dar și opulența trecutului. Sunt o romantică cu iz de filosof. Astfel provocarea mea continuă este să creez genți care să combine geometria, feminitatea și practicabilitatea. E o misiune grea, dar foarte “rewarding”.

Comentarii

Revista Atelierul: platformă activă de prezentare online şi offline a industriilor creative şi culturale, naţionale şi internaţionale. Cu un număr de peste 9 milioane de cititori, din 2010 am publicat peste 3080 de articole, promovăm peste 1.500 de artişti și designeri de produs, şi suntem parteneri media viabili la peste 600 de evenimente de profil.

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share