Untold: SHOW YOU CAN

Distribuie articolul:
Share

Organizatorii UNTOLD alături de Ursus Breweries au lansat de pe 15 martie competiția internațională „SHOW YOU CAN”, prin care cei creativi pot să propună o idee de instalații funcționale, pe tema reutilizarii și reciclării. Cei interesați de acest subiect pot afla detalii și se pot înscrie începând cu 15 martie până pe data de 25 martie, pe untold.com/showyoucan.

Aplicanții au șansa de a-și vedea idea implementată, proiectul câștigător fiind finanțat de către UNTOLD cu suma de 10.000 de euro (conform regulamentului campaniei disponibil pe untold.com/showyoucan), urmând a fi expus în perimetrul festivalului, timp de 4 zile. De asemenea, câștigătorul competiției va fi invitat la cea de-a 5 ediție a festivalului UNTOLD, având accesul, transportul și cazarea asigurate. În plus, câștigătorul competiției, alături de următorii 4 finaliști vor petrece 5 zile la Bruxelles, într-un internship în cadrul Comisiei pentru Mediu, Sănătate Publică și Siguranță Alimentară din cadrul Parlamentului European.

Campania „SHOW YOU CAN” este rezultatul angajamentului anunțat de UNTOLD în Parlamentul European, la Bruxelles, în iunie 2018, ce vizează informarea și conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării deșeurilor, a economiei circulare și implicit a colectării selective. Această campanie completează șirul de acțiuni începute de UNTOLD și partenerii săi în 2018, cu privire la conștientizarea importanței reciclării și a impactului asupra mediului înconjurător. Și în 2019, UNTOLD își continuă această misiune, urmând ca până la ediția aniversară să fie implementate acțiuni menite să reducă prezența plasticului în festival, dar și să ofere participanților modalități de colectare selectivă, pe parcursul celor 4 zile de distracție.

“Ne bucurăm să lansăm alături de partenerii noștri acest frumos proiect care vizează informarea și conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării selective. Sperăm să strângem cât mai multe idei, iar cele mai ambițioase să se regăsească în festival.” a declarat Bogdan Buta, Director General UNTOLD

UNTOLD are alături unele dintre cele mai puternice companii din România, care sunt pentru dezvoltarea modelului comun de bune practici. Susținerea pe care o oferă se manifestă și dincolo de parteneriatul comercial, acțiunile de responsabilitate socială reprezentând un pilon important în strategia comună de implementare a parteneriatului pe termen lung. Ursus Breweries este unul dintre primii parteneri care s-a alăturat acestei campanii, continuând seria de acțiuni realizate și în 2018.

„Ursus Breweries a fost prima companie care a adus reciclarea ambalajelor pe harta UNTOLD, realizând activități dedicate colectării ambalajelor. Integrarea colectării, reutilizării și reciclării în povestea noastră de la festival reprezintă un mesaj din partea regelui berii către toți cei care pot contribui la protecția mediului înconjurător.Pentru URSUS, dialogul cu iubitorii brandului se completează întotdeauna cu idei creative, cunoaștere aprofundată, curiozitate, dorința de a schimba ceva în bine și entuziasm. Ne implicăm în concursul inițiat de UNTOLD și Parlamentul European pentru a facilita accesul celor care vor să protejeze mediul înconjurator la toate acestea.” – a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte Ursus Breweries.

Festivalul UNTOLD, ediția 2019 va avea loc în perioada 1-4 august, la Cluj-Napoca.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share