READING

La Printoteca Lipscani se anunță invazie de pisici...

La Printoteca Lipscani se anunță invazie de pisici

Distribuie articolul:
Share

De vină este Gabi Toma, graphic designer și ilustrator, cu o mică obsesie pentru pisici. Începând de marți, 14 mai, shop-ul va fi personalizat cu ilustrații colorate, gata de printat pe tricouri/ sacoșe/ hanorace etc, felicitări, accesorii (broșe/coliere) și stickere pisicesti.

 Și, în caz că nu știați, acum veți avea ocazia să faceți cunoștință cu Noir, pisica neagră care nu suportă zilele de luni. Gabi a pregătit câteva printuri cu povestea lui, „Noir love story”!

Ideea pop-up shop-ului aparține oamenilor faini de la Printoteca. Aceștia oferă periodic o bucățică din showroom-ul lor de pe strada Lipscani nr.3, timp de o săptămână, ilustratorilor, artiștilor sau inițiativelor creative din București. În cadrul pop-up shop-urilor, ideile creativilor sunt imprimate pe loc pe tricouri, sweatshirt-uri și alte accesorii sub deviza „un design bun merită un #printbun”! Dacă vreți să fiți la curent cu ce mai fac Gabi și pisicile ei, puteți urmări conturile de Facebook sau Instagram, @gabi.toma.art.

La fel, mai multe despre Noir aflați pe Instagram sau Facebook, @noir.gato.


Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share