READING

Ep. 49 Aleg să port produse made in Ro: Andreea Ră...

Ep. 49 Aleg să port produse made in Ro: Andreea Rădulescu

Distribuie articolul:
Share

Andreea Rădulescu, founder Sparkling Content a răspuns provocării noastre de a ne menţiona de ce alege alege să poarte  & să achiziţioneze produse made in Ro.

Prenume, nume: Andreea Rădulescu

Detalii despre tine: Sunt absolventă a Facultății de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice. Mi-am completat studiile cu un Master în Managementul afacerilor la Universitatea Dimitrie Cantemir. Încă din timpul facultății am lucrat ca actriță pentru numeroase proiecte comerciale difuzate în România și worldwide. La terminarea studiilor am fost recrutată ca specialist de comunicare în cadrul unei companii de consultanță specializată pe domeniile arhitectură, design și construcții. După 12 ani am înființat Sparkling Content, alături de un fost jurnalist și fost coleg. Oferim servicii de comunicare corporate și de marketing unor companii active în domenii precum real-estate, construcții, mobilier, design, cosmetice.

Colaborările cu arhitecții și cu designerii de interior mi-au oferit un bagaj important de informații, transformate de-a lungul timpului într-o educație de calitate. Țin minte și acum primele întâlniri, primele interviuri transcrise și citite de mai multe ori pentru a fi sigură că am înțeles corect ideea. Am învățat chestiuni elementare pe care le studiază și copiii mici la cursurile opționale de arhitectură. Am devorat discuțiile despre stiluri, moodboard-uri, materiale, texturi, paleta coloristică, care mă trimiteau de fiecare dată la a căuta mai mult, a descoperi mai mult. Designul mi-a schimbat perspectiva asupra spațiului de locuit și asupra vieții. Sunt preocupată de ultimele tendințe hi tech și curentul slow design.

Meseria de bază : Consultant de comunicare

Designerii/creativii preferaţi: Andreea Bădală, Maria Lucia Hohan, Nicole Enea, Edita LupeaAlina Marica, Ruxandra Alina, Alexandra Stanciu, Simina Filat, Dana Dinu, Cristina Bucur

Aleg să port/ achiziţionez produse made in Ro pentru că: De-a lungul timpului am avut mai multe schimbări ale stilului vestimentar. Rock, vintage, clasic, minimalist pentru ca într-un final să mă opresc la a mă simți bine în hainele pe care le port și a fi autentică. M-am îndreptat către produsele made in RO, am fost la mai multe târguri, am primit și multe recomandări de la stiliștii pe care îi întâlneam pe platourile de filmare. Haine, bijuterii, genți sau accesorii, toate create de designeri talentați care produc în România și care vând mai mult pe piețele din afara țării. Designul românesc este bine primit de către piața internațională, atentă la curentul slow fashion, la povestea din spatele brandurilor, atelierele și modul în care piesele respective sunt fabricate.

Port cu mândrie produsele made in RO. Țin minte că după plasarea unei comenzi online, m-a contactat un operator și m-a întrebat care sunt dimensiunile mele. I-am spus că am comandat un S și că sigur o să-mi vină. A insistat să furnizez dimensiunile pentru a mi le face pe comandă. Hainele au fost livrate perfect. În timp, câteva dintre brandurile pe care le-am achiziționat au dispărut. Sper ca din ce în ce mai multă lume să își îndrepte atenția către piața locală, să poarte design românesc și să îl susțină pe termen lung. Multe dintre aceste piese au legătură cu identitatea națională și vor reprezenta o moștenire peste ani.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share