READING

Târgurile de bunuri de consum din Frankfurt sunt a...

Târgurile de bunuri de consum din Frankfurt sunt anulate

Distribuie articolul:
Share

Având în vedere înrăutățirea exponențială a situației pandemică, la nivel mondial și  şi luând în considerare regulile mai stricte pentru călătoriile internaţionale, târgurile de bunuri de consum Christmasworld, Paperworld și Creativeworld sunt anulate pentru datele lor deja stabilite în ianuarie 2022. De asemenea, şi târgul Ambiente programat pentru mijlocul lunii februarie 2022 este anulat. Târgul comercial cu orientare regională Nordstil, organizat între 15 -17 ianuarie 2022, la Hamburg va avea loc conform programului.

Relaxarea stării pandemice globale care se spera încă în decembrie, nu mai este actuală. În schimb, situația se deteriorează la nivel mondial cu o dinamică imprevizibilă. Această deteriorare extremă din cauza răspândirii virusului Omicron în Europa și Germania face în prezent imposibil pentru Messe Frankfurt  –  organizator lider al târgurilor internaționale Christmasworld, Paperworld și Creativeworld, precum și Ambiente –  să-și păstreze întâlnirile la Frankfurt,  la sfârșitul lunii ianuarie și la mijlocul lunii februarie 2022.

Cele patru evenimente recunoscute la nivel internaţional ca fiind flagshipuri au fost anulate. Aceste 4 evenimente sunt Christmasworld, cu accent pe sezon și festiv decoratiuni, Paperworld si Creativeworld,  cu gamele lor de produse pentru hârtie, birou rechizite, papetărie și hobby, obiecte de artizanat și artiști și Ambiente cu sectorul său transversal format dintr-o gamă de produse pentru masă, bucătărie şi ustensile de uz casnic, mobilier şi decoraţiuni, conceptele de amenajare a locuinței, cadourile și accesoriile de modă.

Chiar și într-o formă numerică redusă, cele patru târguri ar fi fost lider  de evenimente la nivel mondial pentru segmentele lor de produse. Cu toate acestea, creșterea exponențială a numărului de infecții la nivel mondial într-o perioadă foarte scurtă perioadă de timp, și multitudinea aferentă de evoluții și decizii care sunt în mod evident în afara sferei de influență a organizatorului, au dus la o deteriorare semnificativă a conditiile generale si premisele necesare desfăşurării celor patru târguri de top – ca evenimente majore de relevanță internațională la sfârșitul lunii ianuarie și la mijlocul lunii februarie 2022. Aceste evoluții includ clasificarea Germaniei ca  zonă cu risc ridicat și avertismentele de călătorie asociate și călătoriile deficitare internaționale și intercontinentale  restrictive în țări precum India, Japonia și Statele Unite, precum și obligațiile corespunzătoare de carantină au dus la anularea evenimentelor.  La fel de importante, în luarea acestei decizii sunt şi creşterea constantă a cifrelor de infectare, apelul urgent care vine printre altele şi din partea Institutului Robert Koch și consiliului de experți al guvernului federal german, care propun o reducere a contactelor la minim şi anularea tuturor evenimentelor majore.

În prezent, există şi temeri internaționale conform cărora infrastructura nu va fi putea fi  menținută din cauza extrem de  contagioasă a variantei Omicron.  Majoritatea companiilor expozante și a celor care vizitează târgurile Christmasworld, Paperworld și Creativeworld, precum și Ambiente au reacţionat la rândul lor la actuala situație generală  – cu interdicții de călătorie și de participare la târguri din motive de sănătate-  pentru a işi proteja cât mai bine angajaţii în faţa riscurilor pandemice.  Actualmente a scăzut dramatic disponibilitatea de a călătorii.

 „Această decizie a fost deloc ușoară pentru noi.  Cu toate acestea, în acord cu o mare parte a industriilor reprezentate la târguri, este acum responsabilitatea noastră să facem acest pas dificil. Ultimele luni au fost caracterizate de optimism, energie care au dus la organizarea târgurilor Christmasworld, Paperworld, Creativeworld și Ambiente ca un nou început de succes după pauză obligatorie în 2021”, spune Detlef Braun, membru al Comitetului executiv al Messe Frankfurt.  Acesta adaugă „mulțumirile noastre sunt adresate tuturor partenerilor noștri din domeniul bunurilor de larg consum sector, fie ei expozanți, vizitatori, asociații sau mass-media, care au lucrat cu noi la târguri comerciale până la capăt și, ca și noi, își pun inima și sufletul, energia și pasiunea pentru organizarea lor”.

Nu există planuri de amânare a evenimentelor. Braun explică:  „Conform trendul orientat spre tendințe ciclice ale industriei internaționale de bunuri de larg consum sunt necesare evenimente anuale la începutul anului, iar  mutarea  lor în a  doua jumătate a anului, nu ar satisface nevoile companiilor expozante și a vizitatorilor.”

Nordstil va avea loc la Hamburg în perioada 15-17 ianuarie 2022

În interesul sectoarelor implicate, planificarea și implementarea Nordstil, 15 – 17 ianuarie 2022, nu este afectată. Acest târg comercial va avea loc în  Hamburg, conform normelor locale de implementare.  Situaţia extrem de volatilă este însă în permanenţă revizuită şi evaluată în strânsă legătură cu autoritățile locale relevante și cu partenerii din industrie.

https://www.messefrankfurt.com/frankfurt/de.html

Sursă fotografii: Messe Frankfurt Exhibition GmbH

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

RELATED POST

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share