Târgul de design local, Harababura Fair, devenit un reper în calendarul cultural al orașului, revine între 21 și 26 februarie la Centrul de Proiecte Timișoara. Vizitatorii vor descoperi creații originale semnate de designeri din Timișoara și regiune.
Accesul este gratuit, iar Harababura Fair este locul ideal pentru cadouri de Dragobete, Mărțișor sau Ziua Femeii. Evenimentul reunește piese vestimentare sustenabile, ceramică lucrată manual, ilustrații, lumânări, produse de cosmetică și bijuterii din argint, alamă sau pietre semiprețioase.
Printre expozanți se numără: 21st Century Macrame, Alina Grapa, Alexandra Crista, Andreea Balint, Atelier Sabine, Carmen Gaza, Ceramiceanu, Color Sense, Corina Marină, D&D Diana Carmen Bijoux, Dana Buz, De La Irina, Dinu Bodiciu, Doda Natural, Faina UA (Ucraina), Flavours of Transylvania, Gala MDVTM, Green Delivery, Gruni, Hanelore, La Sorrelle, Luz Concept, Minimal Lines, Ocru, Rin Atelier și Simo’s Ceramics. Pe lângă târgul de design, Harababura găzduiește și un mini târg de viniluri, unde pasionații de muzică pot descoperi selecții speciale din colecțiile melomanilor Spinnin’ TM, Audiofan și Vinylcourt. Acestea vor fi aduse și prezentate de Ciprian Mihu de la Hanging Around.
Dinu Bodiciu și colecția „Balkan Baroque”
Designerul timișorean de succes Dinu Bodiciu, absolvent al London College of Fashion și fost coordonator al programului de modă la Lasalle College of the Arts din Singapore, prezintă în cadrul târgului conceptul Balkan Baroque. Această colecție explorează moștenirea culturală a Timișoarei, situată la confluența influențelor otomane și habsburgice, și pune sub semnul întrebării identitățile globale capitaliste. Inspirată de piața de vechituri Flavia, recunoscută pentru reciclarea textilă, colecția îmbină două elemente contrastante: croșeturi de mână – expresie a măiestriei și valorii artizanale, și haine sport – produse în masă, fără identitate locală, simbol al fast fashion-ului global. Prin această alăturare, Balkan Baroque creează un dialog între trecut și prezent, tradiție și consum contemporan.
NO COMMENT